Sevdiğim bir ürün: Mini duş hoparlörü

in SteemWomen Club3 years ago

Merhaba,
Sizlere sevdiğim bir ürün hakkında bilgi vermek istiyorum. Kendisi su geçirmeyen ufak bir duş hoparlörü. Bu ürünü ilk defa sosyal medyada gezinirken görmüştüm ve videoları gerçekten ilgimi çekmişti. Çünkü duş alırken müzik dinlemeyi çok seviyorum ve su sesinden müziği genelde duyamıyorum. Ve ruh halime göre müzik değişimi yapmak istediğimde telefon dışarda olduğu için tabii ki değiştiremiyorum. Bazen keyifli şarkılar dinlemek isterken bazen de meditasyon müzikleri dinliyorum.Özellikle bu süreçte güzellik ve bakım merkezlerine gidemediğimiz için duş alırken rahatlatıcı müzikler dinlemek bana çok iyi geliyor.

0C8A05BE-1C7F-4347-AA70-6B3C0136685A.jpeg

Ürün her ne kadar duvara yapışsa da kayıp düşmemesi için ben bir yere sıkıştırdım. Üzerinden müzik değişimi yapabiliyoruz, çalan şarkıyı beğenmediğimizde sıradaki şarkıya rahatça geçebiliyoruz. Ayrıca telefon çaldığında açılabiliyor fakat mikrofon olmadığı için karşı tarafa sesimiz gitmiyor. Ben müzik dinlemek için satın almıştım, çok memnunum. Eğer siz de duş alırken müzik dinlemeyi seviyorsanız kaçırmayın derim.

Sort:  

Bu ürünü çok görmüştüm. Fakat iyi olup olmadığına pek emin olamadim. Memnun kaldığınıza göre duşta müzik severler en yakın zamanda almalı👍

 3 years ago 

Fiyat performans ürünü diyebiliriz 🙏🏻😊

Öyle diyorsanız diyelim o zman 😊🤭

Öneri için teşekkürler

Que aparato tan interesante. No lo conocía y me parece muy practico, escuchar música en la ducha es lo máximo. Saludos

 3 years ago 

I totally agree with you, thank you for your comment 🌺

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62802.36
ETH 2462.43
USDT 1.00
SBD 2.62