#club100 | The Diary Game Better Life 19.07.2022: sıcak bir gün

in SteemWomen Club2 years ago

Merhaba,
Nasılsınız her şey yolunda mı umarım keyfiniz yerindedir. Geçen gün de bahsettiğim gibi ben biraz rahatsızım ama çok şükür bugün daha iyiyim. Yaz mevsimi sanırım bana çok iyi gelmiyor. Bunu böyle kodlamak istemiyorum ama ne yazıkki her yaz sıcak olduğunda sağlık anlamında kendimi enerjik ve iyi hissetmediğimi fark ediyorum. Tabi İzmir sıcağı da ayrı oluyor maalesef gerçekten sıcak bir havası var tabii ki Antalya ya da güney illere göre daha iyi fakat şehir merkezi özellikle çok sıcak. Sanıyorum herkes klima açtığı için de sokaklar çok sıcak oluyor sonuçta klima üniteleri de sokağı bakıyor. Biraz uzaklaştığımızda 1 saat uzakta bir yere gittiğimizde bile çok ciddi hava fark ediyor ve serinlik açısından çok iyi geliyor bana.

6EE699CB-DBCD-4CF4-9484-16DBCEEB45D1.jpeg

Sokaklar zaten o kadar sıcak ki bubble bile yürürken çok zorlanıyor koşarak gidiyor ayakları yandıı için. Ona da çok üzülüyorum ama yapacak bir şey yok sürekli kucağımda gezdirmem mümkün değil. Böyle olunca kısa mesafe yürüyüşler yapıyoruz. Sizler için de çıktığımızda fotoğraf çektim. Bir yere gittiğimiz zaman bubble sürekli odak noktası oluyor ve herkes onu çok seviyor. Bu yüzden yürümemiz biraz zorlaşıyor çünkü herkes sevmek istediği için durmak zorunda kalıyoruz. Aslında böyle hastalık olan bir dönemde çok temas etmeyi sevmiyorum ne de olsa hayvanlarda taşıyıcı oluyorlar.

9650B0C6-558C-4A8B-8255-8401A6AEEC40.jpeg

Bugün kardeşimin yanına gittim birlikte yiyecek bir şeyler hazırladık. Bizimki tabii herkesten önce masada yerini aldı. Tavuk yemeye bayılıyor, normalde mamasını yediği için tavuk vermiyoruz ama çok ufak tatması için veriyoruz. Çünkü sürekli kendisini acındırıyor yiyebilmek için. Bu sıcaklarda insanın iştahı da kapanıyor ya da en azından benim öyle. Bazı insanlar tam tersi çok yiyormuş ya da çok sıvı tüketen de oluyormuş. Ben tam tersi çok yiyip içmiyorum.

66F9B147-3819-4369-AF43-6C918837E0DA.jpeg

Şimdi eve geldim ve hemen ev işlerine koyuldum, çünkü yarın temizliğe abla gelecek. Temizlik öncesi evi toplayan temizleyen tek ben miyim diye düşünüyorum bazen. Ev derli toplu olunca daha rahat temizleniyor. Şimdi biraz daha evde iş güç koşturmacam olacak. Sonra da dinlenip yarına hazırlanacağım, çünkü uzun zaman sonra tekrar işe başlamak biraz yorucu olacak. Okuduğunuz için teşekkür ederim, görüşmek üzere.

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

CATEGORIESREMARKS
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
BidbotsNO
Club Status100✔
Percentage Vote50%

Curated by @ispin

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63595.77
ETH 3415.98
USDT 1.00
SBD 2.49