Cildiniz İçin Harika Önerilerle Geldim 💞

in SteemWomen Club3 years ago

Herkese Merhaba!

Bugün sizlerle kullandığım bazı ürünleri paylaşmak istiyorum, aslında yarışma sayesinde bunları paylaşmaya karar vermiştim fakat yarışmanın süresi dolmuş. Geçen haftaki yoğunluktan dolayı süreyi kaçırmışım, yine de belki sizlere de faydası olur diyerek bunları paylaşmaktan vazgeçmedim. Sonuçta burada paylaştığımız şeyler sayesinde birbirimize faydamız dokunuyor. Cilt bakımı konusunda biraz hassas bir insanım çünkü cildim çok beyaz ve karma diye nitelendirebiliriz. Bu yüzden her ürün işe yaramıyor hatta bazen cildime zarar verebiliyor. İlk önce çok sevdiğim doğal bir marka olan Otacı’dan bahsedeceğim. Gülsuyu gerçekten mucizevi bir ürün, cildimizi temizlemenin yanında enerjimizi yükseltmek için bile kullanabiliriz. Gül kokusunun gül yağı ya da suyu da olabilir vücut frekansının hızlı bir şekilde yükselttiği kanıtlanmış. Ben modum düştüğü zamanlarda yüzüme hemen sıkarak kullanıyorum hem serinliyor hem de frekansını yükseltiyorum.

C68867E6-A714-4164-895D-5C0475602531.jpeg

Aynı markanın diğer sevdiğim ürünü ise kaş kirpik serumu, bunu tercih etme sebebim su bazlı olması çünkü daha önce kullandığım başka bir marka yüzünden yağlanma yaşadım. Eğer kaş kirpik serumu kullanmak istiyorsanız mutlaka su bazlı olmasına dikkat etmenizi öneririm. Diğer kullandığım marka kaş kirpik yağı olarak geçiyordu bu yüzden yağlı olması çok normal fakat kullandıktan sonra ciddi sıkıntı yaşadım hatta gözümün içine kaçtı ve gözümde yanma yaşadım. Fakat bu ürün su bazlı olduğu için böyle bir sıkıntı yaşanmıyor.

E9377F2A-16F2-40C3-AFDB-E551D170E549.jpeg

Daha önce de bahsettiğim bir konu olan güneş ışınlarından korunmanın çok önemli olduğunu hepimiz biliyoruz, bu yüzden çok beyaz cilde sahip biri olarak her gün güneş kremini ihmal etmemeye çalışıyorum ne yazıkki bazen unuttuğum günler oluyor. Güneş kreminde de kesinlikle su bazlı olanları tercih etmeliyiz. Ben kullandığım bu üründen çok memnunum belki fiyat olarak biraz fazla gelebilir ama çok az miktarda uygulandığı için uzun bir süre kullanılabilir. Zaten kapak açıldıktan sonra bir yıl etkili kullanım hakkı olduğu söyleniyor.

BBDAEED0-F6FB-4EBA-956D-5420CEA56A84.jpeg

Diğer bahsedeceğim ürün yüz temizleme cihazı aslında bunu çok uygun fiyata aldım ve bilinen bir marka değil. Titreşim modları var, yüzümüzü yıkarken kullandığımızda gerçekten güzel temizliyor. Bu ürünlerin pahalı olanları da var fakat bana sorarsanız o fiyatları vermeye değmez, yüzümüze çok bastırmadan uyguladığımız taktirde gayet etkili bir temizlik sağlanıyor.

A1542506-8BC7-4E9E-9D8E-8EB2CC6857EA.jpeg

Son olarak paylaşacağım ürün ayak bakımı ile ilgili, Sephora markasının maskelerini gerçekten severek kullanıyorum. Bu zamana kadar cildimde herhangi bir problem oluşturmadı bu yüzden ayak maskesini de kullanma kararı aldım, gerçekten tüm gün yorulan ayaklarımız için çok etkili dinlendirici ve yumuşatıcı bir maske. Kullanmanızı öneririm, sonrasında yüz maskelerini de eminim severek tercih edeceksiniz.

01A79FE3-6226-491D-8751-3DAFFBC3A83C.jpeg

Ürünlerle ilgili sormak istediğiniz sorular olursa her zaman yorumlarınızı ve sorularınızı bekliyorum. Umarım kullanır ve seversiniz okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  
 3 years ago 

Gül suyunu bende cildim için kullanıyorum bahsettiğiniz gibi birçok konuda etkili bir ürün. 😊

 3 years ago 

Bol bol faydasını görelim inşallah 🙏🏻😍

 3 years ago 

🤲

Hello dear.
Thanks for this nice share. You have been selected as one of the 5 quality posts of the day. Please continue to share quality posts after getting votes, be active. Congratulations !

 3 years ago 

Thank you🙏🏻🌺😍

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65647.77
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 2.60