You are viewing a single comment's thread from:

RE: Do you want to take advantage of the energy of natural stones? Doğal Taşların Enerjisinden Yararlanmak İster misiniz?

in SteemWomen Club3 years ago

Ooo harikasınız 😘 benim de birkaç taşım olacaktı acaba nereye koydum🙄amatis, kaplangözü, aytaşı ve kantaşı vardı sağolsun kızım da orjinal kehribar bileklik almıştı kullanmaya kıyamadım onuda bir arayım :) çok güzel bir paylaşım olmuş çenem düştü çok mu yazdım 😅

Sort:  
 3 years ago 

Ne güzel samimi bir yorum olmuş 😊Kehribar kalitelisi ise çok değerli bir taştır. Sürahinin içine koyuyorum. Suyun enerjisini artırıyor. Taşları tuzun içinde yada toprağın içinde geceden koyup, sabah kullanabilirsin. Yorum için teşekkür ediyorum🤗

 3 years ago 

Rica ederim. Suya koymak benim için daha kolay olur.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66620.20
ETH 3494.63
USDT 1.00
SBD 2.72