Karışık dolma

in SteemWomen Club3 years ago

Merhabalar , bu gün için yemek planım karışık dolma.

malzemeler

Salamura yaprak kullandım arzunuza göre olabir
Dolmalık biber
Kuru patlıcan ( haşlandı ve yumuşadı)
Kurutulmuş dolma biber (haşlandı ve yumuşadı)
Biberler için taze domates kabukları

iç harcı
2 su Pirinç ayıklanıp yıkanmış
1 yemek kaşığı biber salçası (tatlı)
2 yemek kaşığı domates salçası
3 yemek kaşığı domates püresi
1 baş soğan
2 diş sarımsak
Maydanoz yarım bağ yeterli
1 tatlı kaşığı fesleğen (bazı yörelerde reyhan deniyor)
Tuz -karabiber
Bolca zeytinyağı
1çay kaşığı kuru nane

IMG_20210415_153831.jpg

Pirincimizin içine tüm malzemeleri katıp güzelce karıştırdım

IMG_20210415_153827.jpg

Dolmalık mazlemelerimi de hazır hâle getirdim

IMG_20210503_151007.jpg

Dolma tenceremi yanıma aldım ve işe başladım

IMG_20210415_155932.jpg

< Ellerim yağlı olduğu için sarma işlemini çekemedim >

Tencereme 1/5 su bardağı sıcak su ekledim

kaynamaya başayınca kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirdim

Not: tencerem döküm olduğu için pişirme esnasında çok su gerekmiyor.

IMG_20210415_195235.jpg

Yemeğimiz hazır
sizler de bizim kadar dolma server misiniz ?

Sort:  
 3 years ago 

Kuru dolmayı çok seviyorum. Tencerene ayrıca bayıldım. Döküm tencereler çok sağlıklı ve demir eksikliğine de birebir. Ellerine sağlık. Afiyet olsun :)

 3 years ago 

Daha iyileri seninle olsun tatlım ;) yıllardır demirim eksik tencere doğru karar demek ki ;)

 3 years ago 

Dolmayı çok severim yanında cacık ve salata acı biber ımmm

 3 years ago 

Aynen :))

 3 years ago 

Kalabalık olacaksak biraz tencere pişirip sonra firin tepsisine diziyorum

 3 years ago 

Dip not olarak ekledim ;))

 3 years ago 

Ellerine sağlık .Çok lezzetli görünüyor

 3 years ago 

Teşekkür ederim :)

Elinize sağlık

 3 years ago 

Teşekkür ederim

 3 years ago 

Ellerinize sağlık. Kuru dolma ve sarmaya asla hayır diyemem. Afiyet olsun.

 3 years ago 

Teşekkür ederim :)

Çok severim, ellerine sağlık:)

 3 years ago 

Mersiii :))

hi ;

It was chosen as the quality post of the day in the Steem Women Club community. Keep sharing posts in the community.

image.png

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim.

Que rico se ve eso 😋😋😋

 3 years ago 

😘😊

Me encanto tu receta amiga, bendiciones.

 3 years ago 

mercii

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67710.07
ETH 2614.05
USDT 1.00
SBD 2.67