Steem Women Club Important Contest #28 | Introducing 5 Famous Care Brands | We Will Work for Sponsorship | #sponsorshipwomenclub @baycan

in SteemWomen Club3 years ago (edited)

Herkese yeniden merhaba ☺️

Öncelikle @steemwomensclub ve ekibine böyle güzel bir etkinlik düzenlediği için teşekkür ederim. Umarım Garnier markasının sponsorluğunu @steemwomensclub yapar. 🤗

Bugün sizlere çok beğenerek kullandığım ve rutinime eklediğim Garnier markasının "saf&temiz 3'ü 1 arada" cilt temizleyici maskesinden bahsedeceğim.

IMG20210913220413.jpg

Hepimiz cildimizin temiz olmasına özen gösteriyoruz değil mi? Özellikle sağlıklı ve genç bir cildimizin olması için cilt temizliğinin ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. Temiz ve sağlıklı bir cilt ışıl ışıl parlar. Hepimiz ışıl ışıl parlayan, sağlıklı bir cilde kavuşmayı istemez miyiz? Tabii ki isteriz dediğinizi duyar gibiyim. İşte ben cildimin duru ve sağlıklı görünümünü Garnier markasının 3'ü 1 arada temizleme maskesine borçluyum. Şimdi size kullandığın ürünün özelliklerinden ve faydalarından bahsedeceğim.

C3TZR1g81UNaPs7vzNXHueW5ZM76DSHWEY7onmfLxcK2iPJQR8yZc3YykmFks21tZMFNDRFm4YvzYG6gM88aYgcAjxtuQge5PT5bn8nxpvU5xMwn5LL5Ewg.png

Sağlıklı bir cilde kavuşmak için ilk adım cildimizi temiz tutmak ve ölü tabakadan arındırmaktır. Bu arınmayı Garnier markasının bu ürünü ile rahatlıkla sağlayabilirsiniz. Garnier markası bu işi gerçekten biliyor ve ürettiği ürünler sağlığa yararlı gerçekten faydasını gördüğüm ürünlerdir.

IMG20210913220439.jpg

Ürünün özellikleri:

  • Benim cildim normal karma bir cilt yapısına sahip. Çok yağlı değil. T bölgesinde biraz yağlanma olduğu için bu fazla yağınalmam gerekiyor. Bu muhteşem ürün yağlanma ve pürüzlere karşı 3'ü 1 arada çözüm sunmakta .

  • Ürünün içeriğinde bulunan okaliptüs özü, salisik asit ve çinko türevi maddeler, cildi yoğun bir şekilde temizler ve fazla yağdan arındırır.

  • Ürünün tanecikli yapısı cildi ölü hücrelerden arındırır, gözenekleri temizler. Gözenekler temizlendiği zaman cilt daha sağlıklı bir hale gelir. Kirden arınır ve pürüzsüz, yumuşacık olur.

  • Cilde daha yumuşak bir his verme özelliğiyle bilinen beyaz kil içeren formülü, ciltteki parlamayı azaltır, matlaştırır.

  • Cildiniz 7 gün boyunca arınmış olur.

IMG20210913221720.jpg

Ürünün yüzüme uygulanmış hali😀

Kullanımı:

Ürünü haftada bir gün ya da cildiniz çok yağlıysa haftada iki kez kullanmanız yeterli olacaktır. benim cildim çok yağlı olmasa da ürünü çok sevdiğim için haftada en az iki kez kullanmaktayım. Yüzümü su ile yıkadıktan sonra maskeyi yüzüme hafif hafif dairesel masajlar yaparak uyguluyorum. Üsttekii resimde maskenin yüzüme uygulanmış halini görebilirsiniz. Sizlerin daha iyi görebilmesi için öncesi ve sonrası yapmayı da unutmadım. 🤗

20210914_032708_0000.png

Ben ürünün kalitesinden çok memnun kaldım. Cildi gerçekten temizliyor, aydınlatıyor ve yumuşacık pürüzsüz bir hale getiriyor kullanınca sizde farkı göreceksiniz.

Garnier gerçekten güzel ürünler üretip, bizlerin daha uygun fiyatla almasını sağlıyor. Ben bu üründen çok memnun kaldım. Umarım siz de memnun kalırsınız.

@steemwomensclub 'ın bayan yazar üye sayısı çok fazla ve tüm dünya ülkelerinden yazarları olduğu için sponsorluğu başarıyla yürüteceğine inanıyorum. @steemwomensclub ın Garnier firması ile çalışmasını çok isterim. Umarım çalışır ve bizler Garnier markasının gülen tanıtım yüzleri oluruz.

@miniklady @uzercanan ve @arzum sizlerin de bu güzel aktiviteye katılmanızı çok isterim. Eminim sizler daha güzel tanıtımlar yapacaksınız.

Sağlıcakla kalın sevgili dostlar 🤗

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  

Başarılar

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Başarılar dilerim 🥰

 3 years ago 

Teşekkür ederim canım 🤗 katılımını bekliyorum 😀

😊

 3 years ago 

Güzellik sırrın bunlardı demek 🤩🌺💗

 3 years ago 

Sen daha güzelsin güzelliğim 😍

 3 years ago 

En sevdiğim ürünü tanitmissniz. Yarışmaya katildiginiz için teşekkürler 🤗

 3 years ago 

Beğenmenize çok sevindim 🤗 tam bayanlara hitap eden güzel bir yarışma hazırlamılsınız ellerinize sağlık 🤗💞 umarım sponsorluğunuz kabul edilir ve bizler de ürünleri tanıtmaya devam ederiz 😀

 3 years ago 

Garnier really nice product, i have used it

 3 years ago 

Thank you 🤗

 3 years ago 

wow beautiful. I am also a garnier user and I love the products.

 3 years ago 

Thank you 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45