Steem Women Club Contest #30 | Women are getting ready for the New Year !! ANTALYA 5M MİGROS AVM'NİN YILBAŞI HAZIRLIKLARI

in SteemWomen Club3 years ago (edited)

IMG20211208180520.jpg

Herkese merhaba güzel bayanlar 🤗

Yeni bir güzel bir yıla daha girerken çevremizde ne gibi yılbaşı hazırlıkları yapılıyor sizlere biraz bundan bahsedeceğim. Ben sizler için Antalya ilinde bulunan 5M Migros dev alışveriş mağazasında yapılan yılbaşı hazırlıklarını fotoğraflarla çektim. @svm034 tarafından @steemwomensclub topluluğunda düzenlenen yılbaşı hazırlıkları konulu yarışmaya bu paylaşımımla katılıyorum. Böyle güzel bir yarışma düzenledikleri için emeği geçen herkese teşekkür ederim.

IMG20211208175714.jpg

Birkaç hafta sonra çok güzel bir yıla gireceğiz. Bu yeni yılda bizi neler bekliyor hepiniz çok merak ediyoruz değil mi? Hayatımızdan bir yıl daha eksilirken, aslında o eksilen değil hayatımıza kazandıran bir yıl daha geçmiş oluyor. Her geçen yılda daha fazla tecrübe sahibi olup hayata bakış açımızı daha da güzelleştiriyoruz. En azından ben öyle yapıyorum. Hayatta her geçen yılın bana güzellikler kattığına inanıyorum ve yeni yılın size de güzellikler getirmesini diliyorum.

IMG20211208175647.jpg

AVM'ye gittiğimde ilk gözüme çarpan ışıklandırmalı yılbaşı ağaçları oldu. Sezer için hepsini tek tek resimlerini çektim. Hepsi ışıl ışıl pırıl pırıl parlıyorlardı.

IMG20211208175602.jpg

AVM'nin her yeri pırıl pırıl ışıklandırılmıştı. Adeta göz kamaştırıyordu. AVM'nin önündeki Bu dev yılbaşı ağacına bayıldım. Zaten ışıklandırmalar bile yeni yıla girdiğimiz heyecanını vermeye yetiyordu. Yani yeni yıl tüm ihtişamıyla geliyorum diyor. 🤗 Yeni yılın hepimize sağlık, mutluluk ve huzurla gelmesini diliyorum. 🙏

IMG20211208175505.jpg

AVM'nin çevresinde bulunan doğal yaşam örtüsü çok güzel ışıklandırılmış. Özellikle bu resimde gördüğünüz tünel şeklindeki ışıklandırma da harika bir görsel şölen oluşturuyordu

IMG20211208175429.jpg

Yine çevredeki küçük ağaçlar harika bir şekilde ışıklandırılmıştı. çevrede gördüğüm herkes ışıklandırmalı ağaçların yanında fotoğraf çektiriyordu. Tabii ki ben de selfie yapmadan geçemedim. 🙈 Huyum kurusun en sevdiğim şey selfi yapmak. 😂

IMG20211208181443.jpg

AVM'nin içerisinde bulunan mağazaların ön camlarında çok güzel süslenmiş yılbaşı ağaçlarınaın da sizler için resimlerini çektim. Bu mağazaya girip de yılbaşı ruhunu hissetmemek mümkün değil. gerçekten çok güzel yılbaşı süsleri ile yılbaşı hazırlıkları yapılmış.

IMG20211208181435.jpg

Bazı reyonlarda minik yılbaşı ağaçları ve minik yılbaşı süsleri ile süslenerek hediyelik eşya bölümleri düzenlenmiş. Zaten yılbaşı ruhunda hediye alışverişi yapmak en güzeli değil mi?

IMG20211208181422.jpg

Yine bir züccaciye reyonunda harika bir yılbaşı ağacı ve yılbaşı süslemeleri yapılarak güzel bir görsel şölen oluşturulmuş. Bu AVM'de gerçekten yılbaşına çok güzel hazırlıklar yapılmış. 10 üzerinden 10 puan veriyorum.

IMG20211208180524.jpg

Ben her şeyi çok beğendim. Siz nasıl görüyorsunuz oradan yapılan hazırlıkları sizde beğendiniz mi?

IMG20211208180219.jpg

Benim en çok beğendiğim mağazanın en alt katında bulunan Bu dev sarı ışıklarla donatılmış etrafında dev hediye paketleri olan bu şahane yılbaşı ağacı oldu. tabii ki böyle bir güzelliğin önünde fotoğraf çektirmeden duramazdım. 🙈

IMG20211208180057.jpg

Evet bu resimde de ünlü bir cilt bakım ürün mağazasının önündeki yılbaşı ağacını süslenmiş bir şekilde görmektesiniz.

IMG20211208180032.jpg

Ayrıca mağazanın orta boşluk kısmında dev şekerleme ve dev parlak topların bulunduğu çok güzel tasarımlarla süslemeler yapılmış.

IMG20211208175923.jpg

Reyonlarda ki bu hediyelik eşyaların süslemelerinde yılbaşı motiflerini görmeniz mümkün. Hepsi yılbaşı ruhunu yansıtan süslemeler olmuş.

IMG20211208175909.jpg

Ben bütün bu yapılan yılbaşı hazırlıklarına bayıldım gerçekten hepsi ışıl ışıl ve göz alıcı. Yılbaşı ruhunu hepsi çok güzel yansıtabiliyor. Ben bu mağazaya gezerken çok keyif aldım.

IMG20211208175724.jpg

Yeni yılın hepinize tekrardan sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum. Küsler varsa barışsın dargınlıklar bitsin. Hayat çok kısa bakın yıllar hemen su gibi akıp gidiyor. Yarına çıkacağımızın hiçbir garantisi yok. O yüzden sevdiklerinize sıkı sıkı sarılın. Onları sevdiğinizi söyleyin.

Bu güzel yarışmaya @miniklady ve @tugbabeauty i davet ediyorum

Bütün güzellikler sizlerle olsun sevgili dostlar. Sağlıcakla kalın. 🙏

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  
 3 years ago 

Ben sadece sana baktım 🤩Senin ışıltın daha fazla 🤗💗🌺

 3 years ago 

Yaaa teşekkür ederim 🤗😍 sen de öyle canım çok güzel bir enerjin var. 🤗

Vaoov yarışmaya katildigin için teşekkürler. Resmi hesaptan supriz oylama yaptık. Çekilişi takip edin

 3 years ago 

Çok güzel bir yarışma düzenlemişsiniz. Sadece bu yarışmaya katılmak için dün bu güzel AVM'yi gezdim.

Yeni yılın herkese güzellikler getirmesini diliyorum. 🤗Sürpriz oylama için teşekkür ederim 🙏

Başarılar dilerim..

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Çok güzel bir post olmuş, başarılar 😊

Her yer çok güzel süslenmiş 😊

 3 years ago 

Aynen insanın gözünü alıyor ışıl ışıl 🙏🤗

 3 years ago 

Basarilar

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57495.90
ETH 2348.52
USDT 1.00
SBD 2.36