Steem Women Club Contest # 18 Sağlıklı Ev Yapımı İçecek Tarifi @baycan tarafından

in SteemWomen Club3 years ago (edited)

Herkese merhaba 🤗

IMG20210526145309.jpg

Bugün sizlere sağlıklı bir içecek tarifi vereceğim. Aynı zamanda çok sağlıklı bir detoks suyu olarak da tüketebilirsiniz. Herkesin evinde bulunan malzemelerle yapabileceği hem kolay hem de çok faydalı bir içecek. Günlük su ihtiyacınızı sadece bu vereceğim içecek tarifi ile de giderebilirsiniz. Benim hergün su yerine tükettiğim ve çok faydasını gördüğüm bu tarifi sizlerle paylaşmak istedim.

Malzeme Listesi:

1- Bir sürahi su dolusu soğuk su
2- Yarım salatalık
3- Yarım limon🍋
4- Üç dört adet çilek🍓
5-Çeyrek yeşil elma kabuklu olacak
6-Dört beş adet karanfil
7- Bir kabuk tarçın
8- Küçük bir parça taze kök zencefil

Evet arkadaşlar malzemelerimizin hepsini kabuklu bir şekilde soymadan küp küp doğruyoruz.

IMG20210526144645.jpg

Daha sonra karanfil, tarçın ve kök zencefili ekleyip suyumuzu bir saat buzdolabında beklettikten sonra içmeye hazır hale geliyor.

Gelelim detoks suyunun faydalarına;

1-Her gün düzenli olarak içtiğinizde vücuttaki yağların ve toksinlerin atılımını kolaylaştırır.
2-Karanfil mikrop öldürme özelliği sayesinde vücutta dezenfektan görevi görür. Ayrıca karanfilin insan psikolojisine iyi geldiği de bilinmektedir.

IMG20210526144756.jpg

3-Tarçının kan şekerini dengede tutarak tokluk hissi vermesi sayesinde çok acıkmazsınız ve kilo vermeniz kolaylaşır. Ben formumu bu suya borçluyum diyebilirim.

IMG20210526145051.jpg

4-Zencefilin faydaları saymakla bitmez ☺️. Antioksidan özelliği sayesinde kanser oluşumunu engeller. Bağışıklığı güçlendirir. Kolay kolay hasta olmazsınız. Belki de korona olmayışımı bu suya borçluyum.

IMG20210526144928.jpg

5- Limon c vitamini deposu.
6-Salatalık ve yeşil elma e vitamini bakımından zengin. Cilde ve saça çok faydalı. Güzelleşmek isteyen bol tüketsin. 😃

IMG20210526145038.jpg

7-Çilek kırmızı bir yiyecek içinde likopen maddesi bulunmaktadır. Likopenin de pek çok kanser türüne karşı koruyucu güçlü bir antioksidan olduğunu biliyoruzdur çoğumuz. 🤗

IMG20210526144639.jpg

Bu sağlıklı detoks suyunu iki gün boyunca üzerine su katarak içmeye devam edebilirsiniz. Ben iş yerimde bile bu suyu tüketiyorum. Başka bir içeceğe ihtiyaç duymuyorum. İçimi çok lezzetli. İsteyen taze nane yaprağı ekleyerek de tüketebilir.

IMG20210526170541.jpg

IMG20210526145309.jpg

Herkese sağlıklı günler dilerim

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  

Ellerinize sağlık faydalı bir içecek olmuş

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Ellerine sağlık. Ben tarçınlı ve elmalı suyu lezzet olarak da çok beğeniyorum. Şifa olsun:)

 3 years ago 

Bu zamana kadar çok faydasını gördüm. içimi çok güzel. Teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Tabi içine bol bol sevgini ve pozitif enerjini de koymussundur 😍🍓🍒🌈🌿

 3 years ago 

Evvveeettt kuzum, içine sevgi ve enerjimi koyup aynen geri alıyorum o enerjiyi. Tıpkı senin verdiğin enerji gibi...😍🤗

 3 years ago 

Maşallah canım tam sağlık ve serinlik içeren bir içecek olmuş. Şifa olsun.. Ellerine sağlık.

 3 years ago 

Teşekkür ederim canım. Vazgeçilmez içeceğim bu benim beni ayakta tutan enerji veren bir formül. 🤗😍 Tıpkı senin güzel yorumun gibi😍

Çok detaylı güzel bir anlatim olmuş...Ellerinize saglik.🌹

 3 years ago 

Teşekkür ederim.🤗

Renkli suları çok severim. Eline sağlık ☺️

 3 years ago 

Teşekkür ederim ❤️ ben de seviyorum. Bazen kiraz bile katıyorum sapıyla birlikte 😀

Hola muy buena tu publicacion.

 3 years ago 

muchas gracias 🤗

Ara sıra yapıyorum bende bunu çok sağlıklı canım. Burada paylaşman çok iyi olmuş bilmeyen faydalanır. 😍

 3 years ago 

Teşekkür ederim canım 🤗 umarım faydalı olur

Congratulations on securing the second place. This looks like a detox because it's really refreshing. Keep up the good work.

Kind Regards,
event-horizon

 3 years ago 

Very thanks for good comment 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57716.25
ETH 3155.19
USDT 1.00
SBD 2.26