Şiir Dünyam| Haven't Participated in the Talent Contest yet?|@baycan

in SteemWomen Club3 years ago (edited)

My you Tube channel

Hello all friends 🤗
Everyone has a hobby or talent that they like to do. Those who have talents such as painting, singing, dealing with handicrafts and reading poetry will certainly reveal these talents at some point in their lives.

Herkese merhaba arkadaşlar 🤗
Herkesin kendine göre yapmayı sevdiği bir hobisi veya yeteneği muhakkak vardır. Resim yapmak, şarkı söylemek,el sanatları ile uğraşmak ve şiir okumak gibi yetenekleri olanlar hayatlarının bir dönemlerinde bu yeteneklerini muhakkak ortaya çıkarırlar.

Screenshot_2021-07-14-21-41-03-99.jpg

You can see the comments on my poetry voiceover on my YouTube channel here.

YouTube kanalımdaki şiir seslendirmeme yapılan yorumları burada görebilirsiniz.

Here I learned my talent in singing poetry together with you. I made my first poetry voiceovers here with you. I read the speech aloud with the audiobook project Dingo. From my audio book readings, I realized that I also have a talent for singing poetry.

İşte ben de şiir seslendirme konusundaki yeteneğimi burada sizlerle birlikte öğrendim. İlk şiir seslendirmelerimi burada sizlerle yaptım. Dingo isimli sesli kitap projesiyle nutuk kitabını sesli olarak okudum. Sesli kitap okumalarımdan şiir seslendirmede de yeteneğim olduğunu anladım.

We used to have poetry recitals with our friends on Steemit. We all read our poems as we felt. 😊

Eskiden Steemitteki arkadaşlarımızla şiir dinletileri yapardık. Hepimiz içimizden geldiği gibi şiirlerimizi okurduk. 😊

Later, I opened a YouTube channel and shared my favorite poetry vocalization on the You Tube channel.

Daha sonra bir YouTube kanalı açarak en sevdiğim şiir seslendirmemi You Tube kanalında paylaştım.

I did not know that I could read poetry until this age. I discovered this talent here with you. I loved reading poetry. Now I leave you alone with my favorite poem to read. I hope you will like it. 😀

Bu yaşıma kadar şiir okuyabildiğimi ben de bilmiyordum. Bu yeteneğimi burada sizlerle birlikte keşfettim. Şiir okumayı çok sevdim. Şimdi okumayı en sevdiğim şiirimle sizleri başbaşa bırakıyorum. Umarım beğenirsiniz. 😀
@uzercanan, @mesafe

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  
 3 years ago (edited)

Canım benim ruhumu dinlendiren sesini tekrar duymak çok iyi geldi. İyi ki keşfetmişsin bu yönünü 😍

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim canım benim. 🤗😍 Sayenizde keşfettim 🤗

Yeteneğinizi keşfetmiş olmanız çok güzel..

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Yaaa çok güzel bayıldım.. İçime işledi sesin 🙏✨🌙

 3 years ago 

Canımm benim beğemene çok sevindim 🤗

 3 years ago 

Şiir okuyuşunu her dinlediğim zaman devamının getirmeni diliyorum ❤️Emeğine ve yüreğine sağlık

 3 years ago 

Güzel yorumun için teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Harikasın Baycan 💯👏👏👏

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🤗

Hello dear sister
Thank you for sharing your quality content with us in our favorite community Steem Women's Club. If you want to support the growth of the community, you can make a delegation to our official account @steemwomensclub, by clicking on any of the following links:

50 SP
100 SP
250 SP
500 SP
750 SP
1000 SP

Discord
Instagram
Twitter
Telegram
Whatsapp
Web Site

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61282.12
ETH 2375.20
USDT 1.00
SBD 2.55