Club100 Steemit Engagement Contest2 ; This Year's Holiday | Visit |Travel Tell Your Plans. by @baycan🇹🇷🇹🇷🇹🇷 tatil hayallerim ve planlarım.

in SteemWomen Club2 years ago (edited)

20220505_231918_0000.png

Herkese merhaba arkadaşlar. 🤗

Bugün sizlere steem engagement2 kapsamında steemwomensclub topluluğu tarafından düzenlenen, hayalinizdeki tatil konulu yarışmaya katılmak için yazıyorum.

IMG20220503164528.jpg

I Antalya Kaleiçi, Hadrianus kapısı üç kapılar girişi

Hepinizin hayalinde yazın çok güzel bir tatil geçirmek muhakkak vardır. Ama maalesef ülkemiz ekonomisi o kadar çöktü ki bu hayallerimiz ancak hayallerimizde kalıyor malesef. Ama ben yine de şanslı olduğunu düşünüyorum. Antalya gibi turizm bakımından gelişmiş doğal ve tarihi güzellikleri bakımından zengin bir ilde yaşıyorum. İstediğim zaman Antalya'nın en güzel sahillerinde denize girebilir, tarihi ve kültürel yerlerine rahatlıkla ulaşabilirim. Genelde postlarımda gezdiğim gördüğüm yerleri sizlerle paylaşıyorum.

photo-14454-nW6HCohTXwNBfte.jpg

Kaynak

bu yaz hayalimle gitmeyi istediğim The Land Of Legends eğlence merkezi 🙏🇹🇷

Ama herhangi bir otelde rezervasyon yaptırma gibi bir planım yok. Çünkü bu benim bütçemi fazlasıyla aşıyor. Ama eğer hayal olarak soracak olursanız, Antalya'da bulunan The Land Of Legends eğlence merkezinde birkaç gün konaklamayı çok isterdim. Geçtiğimiz günlerde arkadaşım oraya gittiğini ve orada çok eğlendiğini anlattı. Orası tam bir masal diyarı gibiymiş. O anlatınca biraz videolarını izledim. Gerçekten muhteşem bir yere benziyor. Eğer bütçem olursa bu yaz orada hiç olmadı sadece sabahtan akşama kadar da olsa vakit geçirmeyi isterim. İnternetten araştırdığımda sadece girişinin 550 TL yani yaklaşık 5 SBD olduğunu, içerideki eğlencelerden ücretsiz yararlanılabildiğini, yemek ve içmenin bu fiyatın içinde olmadığını öğrendim. Videolarını izlerken orada olmayı çok istedim. Eğer oraya gidersem sevdiğim bir bayan arkadaşımla birlikte gitmeyi çok isterim. Benim de gelebilecek birkaç tane bayan arkadaşım var onlara bu konuda fikirlerini soracağım.

IMG20220503153219.jpg

funtastic park ters ev.

Eğer bu yaz uygun olursa Alanya ya gidip Alanya Kalesi'ni gezmek istiyorum. Geçen gün bir postta Alanya kalesi'nin paylaşıldığını gördüm ve orada olmayı ben de çok istedim. Eğer bu yaz oralara gidersem sizlerle çok güzel poster paylaşacağıma eminim.

IMG20220503145551.jpg

Benim için Antalya'nın gezilecek görülecek en güzel yerlerinden biri Kaleiçi. Ben buraya gittiğimde hem tarihi hem doğal güzelliği hem de eski kültürümüzden olan herşeyi bulabiliyorum. Kale içini gezerken ben de kendimi yabancı bir turist gibi hissediyorum.

IMG20220503170339.jpg

IMG20220503170320.jpg

IMG20220503170314.jpg

Romalılar ve bizanslılara birçok medeniyetlere ev sahipliği yapan bu tarihi mekanı çok seviyorum. Antalya'da gezdiğim zaman kendimi her gün tatil yapıyormuş gibi hissediyorum. Aslında ülkemizin her yeri çok güzel merak ettiğim gitmek istediğim birçok yeri var. Ben zamanı gelince hayal ettiğim her yere gideceğim. Bu yaz bol bol yüzmeyi de planlıyorum.

IMG20220424160000.jpg

Kemer plajı.

IMG20220424183143.jpg

IMG20220424183116.jpg

Kemer Marina.

En büyük hayalim tüm dünyayı gezmek. Ama onun için ilk önce güzel vatanımın gezilip görülmeye değer yerlerini görüp keşfetmek. Büyük ihtimal bu hayalimi emekli olunca gerçekleştirebileceğim. Ama çok karamsar olmak istemiyorum belki de hayatı önüme çok güzel şeyler çıkarır ve ben güzellikleri daha çabuk yaşarım. 🤗❤️🇹🇷

Hepimizin hayallerinin gerçek olması dileğiyle sevgi ile kalın. 🤗🙏

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  

Thank you @baycan for working well in curating content in the My Life category, I have voted your post as a reward for your hard work.

By: @anroja

 2 years ago 

Thank you so much for supported 🙏🤗

Gerçekten çok güzel bir bilği paylaşımı olmuş emeğinize sağlık

Bulunduğunuz şehir hakkında çok şanslısınız.
Yazın akın akın turistlerin geldiği bölgede olmak .İnsanın havasını değiştiriyor.
Umarım tüm hayallerin gerçekleşir.🙏

 2 years ago 

Amin canım cümlemizin inşallah hayalleri gerçekleşir. Güzel ve değerli yorumun için çok teşekkür ederim 🙏

 2 years ago 

I have to visit Kaleici. You intrigued me to visit it. I love historical places that have Natural beauty like Kaleici.
️🥰🥰🥰

 2 years ago 

wow this is a great comment 🤗 I hope one day you will come here to see these historical and wonderful places I offer my love from Turkey 🇹🇷🤗

 2 years ago 

Hello @baycan, what a beautiful city you show, because of the photos you share I have thought that I also want to go on vacation there, a few days ago I told a guy from Steemit that I want to know Turkey, specifically the Bosphorus River, but I also want to visit this city sometime time.

 2 years ago 

I hope one day you will have the opportunity to visit my beautiful country. I am honored that you like my country and my writing. Thank you very much for your nice comment 🙏🤗❤️

Ne Güzel bir gönderi olmuş ellerinize sağlık. Keyifli Antalya gezilerinizi dört gözle bekliyorum. 💐

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim güzel yorumun için 🤗. Paylaşmaya devam edeceğim.🤗

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Manually curated by @jasonmunapasee

r2cornell_curation_banner.png

 2 years ago 

Thank you so much 🙏

 2 years ago 

Hayalleriniz çok güzel ama ne acı ki ekonomi hayallerimizi bile kısıtlıyor🥲. Antalya bizim için büyük şans gerçekten de en azından yol masrafımız minimuma iniyor.
Umarım hayallerinizin gerçekleşeceği güzel bir yıl olur🙏🏻

 2 years ago 

Amin canım benim çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Senin de tüm hayallerin gerçek olur inşallah 🙏❤️

Wow, what a fun vacation, I'm also interested in vacationing in Antalya, but I don't see photos of Roman and Byzantine historical relics such as tools or weapons. I'm sure there must be something interesting there? @baycan,

 2 years ago 

Since some of the ruins are exhibited in museums, I could not share them, I share them when you visit the museums. Thank you so much for nice comment 🙏

Your city is indeed a beautiful want and I will love 💕 pay a visit to it one day. seyiny a city like this captivate and draw my attention soso much and once more say congratulations to this wonderful Images

 2 years ago 

Thank you 🙏

You are welcome and hope to.see you in my next entering

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70597.89
ETH 3559.60
USDT 1.00
SBD 4.77