#Club100//Steem Women Club Contest #29 | Women's Diary Game | @baycan ın bir günü

in SteemWomen Club3 years ago (edited)

IMG20211109123548.jpg

Herkese merhabalar 🤗

Bugün steemwomensclub ekibinin düzenlemiş olduğu, yarışma ile ilgili olarak size geçen bir günümü anlatmaya çalışacağım.

Burada çoğu kişinin bildiği üzere ben adliyede çalışıyorum. Her çalışan bayan gibi sabah kalktığımda ilk işim elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçmek ve kahvaltı hazırlamak oluyor. Benim için günün ilk öğünü çok önemli. Sabah kahvaltısında mutlaka bir yumurta, zeytin, peynir, domates, salatalık tarzı olacak şekilde kahvaltımı hazırlayıp bir güzel kahvaltımı yapıyorum. Bu zamana kadar kahvaltı yapmadan hiç işe gitmedim.

IMG20211108193100.jpg

Kahvaltı işim bittikten sonra, kedimin mamasını suyunu kontrol ediyorum eğer azalmışsa ya da temizlenmesi gerekiyorsa kaplarını temizliyorum. Daha sonra kedimin kumunu temizliyorum. Biraz kedimle oynadıktan sonra hemen üstümü başımı giyiniyorum. Saçımı başımı düzeltip işime gidiyorum. Benim için işime bakımlı ve şık gitmek çok önemli. Kendimi güzel hissettiğim sürece daha mutlu oluyorum.

IMG20200622163522.jpg

İşime geldikten sonra eğer duruşma varsa Sabah 9 gibi duruşmaya giriyorum. Dosya sayısına göre duruşmanız öğleden sonraya da sarkabiliyor. Günün belirli günlerinde duruşmamız oluyor. Ben duruşmada hakimin söylediklerini yazmakla görevliyim. Hakimin söylediklerini duruşma zaptına geçiriyorum. Bizim işimizde hızlı yazmak çok önemli. Duruşma katibi çok hızlı yazmalı. Ben 10 senedir bu işin içinde olduğum için klavyem oldukça hızlı.

IMG20191206133010.jpg

Duruşma bittikten sonra duruşma salonundan mahkeme kalemine geçip kalem işlerimi yapıyorum. Öğlen yemeği arasında eğer hava güzelse hemen bir şeyler atıştırıp yürüyüşe çıkıyorum. İşimiz oturarak olduğu için harekete de ihtiyacımız oluyor. Bu yüzden öğlen aralarını yürüyerek geçirmeyi tercih ediyorum. Genelde yeşillik alanlar içerisinde yürüyorum. Antalya bu konuda çok güzel. Adliyeye yakın olan cam piramit en güzel yürüyüş alanım. Bazen adliyeden Konyaaltı plajı'na kadar yürüyerek inebiliyorum. Benim için harika bir spor oluyor. Hem içim açılıyor, hem stres atıyorum, hem spor yapmış oluyorum.

IMG20211108132139.jpg

Öğlen arası bittikten sonra hemen işime gidip tekrar işlerimi yapmaya devam ediyorum. Mesaim akşam 5 buçukta bitiyor.

IMG20200324090950.jpg

Eve gelişim 6'yı 6 buçuğu buluyor. Evim adliyeye uzak olduğu için eve gelmem biraz zaman alıyor. Eve geldikten sonra bir saat uzanıp dinleniyorum. Kedimle oynuyorum. Kedim de beni özlemiş oluyor zaten. Kapıda ayaklarıma dolanarak bana sevgisini gösteriyor. Onu çok seviyorum. O bana, ben de ona iyi geliyorum.

IMG20211107234039.jpg

Tabii ki evde oğlumla birlikte yaşadığım için onunla da biraz muhabbet ediyoruz. O genelde bilgisayar başında yazılım işleriyle meşgul oluyor. Biraz dinlendikten sonra mutfağa gidip akşam yemeği hazırlıklarını yapıyorum. Yemekler hazırladıktan sonra oğlumla birlikte yemeğimizi yiyoruz. Daha sonra mutfağı topluyorum ve salona geçiyorum. Elime telefonu alıp steemite bakıyorum. Genelde yarışmalara katılmayı çok seviyorum. Neredeyse günümün en az 200 saatini simitte geçiriyorum diyebilerim. Konu yarışma olunca, ne yazsam diye düşünmüyorum ve konuya göre yazımı yazıyorum şu an olduğu gibi...😍 Steemit de sizlerle birlikte olmayı seviyorum. Burası bana yazı yazma özgürlüğü veriyor. Kendimi daha iyi hissediyorum.

IMG20210819164914.jpg

Buradan kazandığım paraların çoğunu gücümü arttırmak için kullanıyorum. Burası benim için çok güzel bir yatırım. Geleceğime yatırım yapıyorum. Gücümüz hep birlikte ne kadar artarsa birbirimize o kadar faydası olacağını biliyorum. Son zamanlarda#club5050 etiketine uygun davrandım. Bundan sonra gelecek her oyu güce dönüştüreceğim. #club100 etiketi bana uyuyor. Umarım küratörlerimiz bu yazıyı güzel bir şekilde oylar ve sisteme %100 katkıda bulunmama yardımcı olurlar.

tenor.gif

Sağlıcakla kalın sevgili dostlar 😍

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  

cute captures😍

 3 years ago 

Very thanks 😊

Kediniz çok güzel 🥰

 3 years ago 

Büyüdükçe daha da güzelleşti kerata 🤗

Dolu dolu birgün sizin için 😊

 3 years ago 

Aynen öyle teşekkür ederim güzel yorumunuz için 🤗

 3 years ago 

Kedinizin maşallahı var

 3 years ago 

Evet hemencecik büyüyüverdi kerata 😻 teşekkür ederim 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62213.63
ETH 2420.81
USDT 1.00
SBD 2.59