Aloe vera çiçeğinin faydaları

in SteemWomen Club3 years ago

IMG20211018182859.jpg

Herkese merhaba arkadaşlar 🤗
Kendi terasında yetiştirdiğim aloe vera bitkisinin faydalarından bahsedeceğim size. O resimlerde görmüş olduğunuz aloe vera ların hepsini ben kendi ellerimle diktim. Aloe vera bitkisinin birçok şeye faydası olduğunu bildiğim için faydalı bitki kendim yetiştiriyorum. Aloe vera bitkisinin içindeki jel birçok alanda faydası olduğundan kullanılmaktadır. Ben aloe vera bitkisini daha çok çiilt bakımım için kullanıyorum. İçindeki jeli buz kalıplarına ayırıp buzlukta donduruyorum.

IMG20211018182716.jpg
Ben bu bakımı çok seviyorum ve faydalı buluyorum.

IMG20211018182850.jpg

Buzlukta dondurduğum Aloe verayı cildimi temizleyip nemlendirdikten sonra cildimin üzerinde gezdiriyorum. Bu şekilde cildim daha sıkı bir görünüm kazanıyor. Sizde cildinizin sıkılaşıp gözeneklerinin daralmasını istiyorsanız bu yöntemi uygulamanızı tavsiye ederim. Aloe vera'nın içindeki jel mucizevi şifa'ya sahip. İsterseniz cildinizde isterseniz saçınızda rahatlıkla kullanabilirsiniz. Aloe vera jelinin içindeki etken maddeler saçınızı daha gür hale getirecektir. Hatta aloe vera jelini yemek suretiyle tüketip sindirim sisteminizin daha sağlıklı hale gelmesini sağlayabilirsiniz.

IMG20211018182843.jpg

Aloe vera çiçeğinin içindeki antioksidan maddeler cildinizin daha genç ve sağlıklı görünmesine yardımcı olur. Cildi canlandırır ve kırışıklıkların azalmasını sağlar. Gözeneklerinizi küçülterek cildinizin daha sıkı bir görünüm almasına yardımcı olur.
IMG20211018182839.jpg

Aloe vera bitkisinin faydası hakkında müziklerim bunlardan ibaret olsa da internetten araştırma yaptığımızda daha fazla faydasının olduğunu geleceksiniz. Umarım yazım faydalı olmuştur.
@steemwomensclub ve @steemkids ortaklığı ile hazırlanan bu yarışmaya @mesafe ve @uzercanan arkadaşlarımın da katılmalarını çok isterim. 🤗

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  
 3 years ago 

Bende evde devamlı jelini bulunduruyorum, özellikle yanıklar üzerinde anında etkisini gösteriyor. Çok güzel bir içerik balaşarılar diliyorum canım benim 🤗🌺💗

 3 years ago 

Eve aloe vera jelinin yanıklara da faydası var 🤗 çok teşekkür ederim güzel yorumun için canım😍. Başarılar diliyorum 🤗

 3 years ago (edited)

Çok güzel bir bitki,arkadaşım kremini yapıyordu..
Bir çok alanda kullanabiliyor..Güzel bir paylaşım olmuş..

 3 years ago 

Kremi de çok faydalı. Teşekkür ederim güzel yorumun için🤗

Sorry for this comment, please ignore it since it was not me, a hacker took over my account, and it just recovered

#club5050
#worldsmileproject50pc

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59996.99
ETH 2531.73
USDT 1.00
SBD 2.48