The Diary Game Better Life / Kapadokya Gezisi 2

in SteemWomen Club3 years ago

Merhaba arkadaşlar. Kapadokya gezisi yapmıştık geçen hafta. Tekrar girmek nasip oldu.

IMG-20210730-WA0028.jpg

Şu an bu yazıyı yazarken çok merak ettiğim ve yalnızca fotoğraflardan gördüğüm bir yere ikinci gelişim. Kapadokya.
Bir süredir gelmeyi çok istemiştim iki hafta üst üste gelmek güzel oldu. Bazen planlar sürekli bozuluyor, ya da bir anda plansız güzel şeyler olabiliyor. Hayat sürprizlerle dolu 🥰
Yolda bir sürü plan yaptım kafamda. Ama buraya gelirken yapmayı en çok istediğim şey balonları uçarken görmekti. Bilgi almak adına biraz internetten araştırdık. Ancak balonlar çok erken kalkıyormuş bu sebeple yola gece, daha doğrusu sabaha karşı çıktık.
Uyanırken heyecanımdan dolayı hiç zorlanmadım :) Yolumuz 2,5 saat kadar sürdü. Kamp yapacağımız yere geldik, çadırlarımızı kurmak oldukça kolaydı 05.30 da çadırımızın içindeydik ve balonları izlemeye hazırdık.

IMG-20210730-WA0023.jpg

Balonları görmek beni çok mutlu etti. Fotoğraflarda gördüğümden çok daha büyük ve güzellerdi. Bu saatlerde havanın serin olması da bizi rahatlattı sıcaktan oldukça bunalmıştık. Havanın serin oluşu iştahımızı açtı :) Bir süre sonra çok güneş olacağını ve açık havada pek bir şey yapamayacağımızı da biliyorduk. Bu yüzden hemen yanımızda getirdiğimiz malzemeler ile kahvaltı hazırladık. Heyecanla beklediğim manzaraya karşı kahvaltımızı yaptık.

IMG-20210730-WA0029.jpg

Biraz şehirden uzaklaşmak ve güzel manzaraya karşı kahvaltı yapmak öyle güzel geldi ki, belki de uzun zamandır ilk defa doyduğumu tam hissettim.
Öğlene doğru hava çok ısınmaya başladı. Biz de çadırları kurduğumuz yerden önemli eşyalarımızı alıp hem soğuk bir şeyler içmek hem de şehri dolaşmak üzere ayrıldık. Fotoğraflarda gördüğümden çok daha güzeldi her yer. Gözümü alamadan peri bacalarından, sallanan köprüden, müzelerden yollardan geçtim. Zaten yeni yerler görmek hayatta en sevdiğim şey. Elimde olsa tüm Dünyayı gezmek her sabah gözümü farklı bir manzarada açmak isterim :) Her yeri inceleye inceleye dolaştım eski sokaklarda.

IMG-20210730-WA0025.jpg

IMG-20210730-WA0026.jpg

Gezerken en çok hoşuma giden de el emeği ürünler oldu. Her yerde el emeği, şehri temsil eden simgelerin yapıldığı hediyelik eşya satan dükkanlar var. Bu güzel günü hatırlamak için birkaç adet hediyelik eşya aldım.

IMG-20210730-WA0022.jpg

Kamp alanına geri dönmeye karar verdiğimizde hava kararmıştı. Gündüz bizi büyüleyen manzara akşam ışıl ışıl ve tarifi olmayan bir güzelliğe bıraktı yerini. Buranın gece ve gündüz ne kadar güzel olduğunu düşünmekten kendimi alamadım.

Evimize döndüğümüzde aldığım hediyelikleri yerleştirdim. Hayatın içinde kısa bir nefes almak kamp ateşinin başında sohbet etmek için burası bana çok güzel geldi. Şimdilik hoşça kalın. Okuduğunuz için teşekkür ederim :)


@steemwomensclub 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 68526.92
ETH 3726.80
USDT 1.00
SBD 3.73