Steem Women Club Contest #26 Care Day

in SteemWomen Club3 years ago

20210809_111218_mfnr.jpg

20210821_123703_mfnr.jpg

Herkese Merhaba

#steemwomenclub yarışmasına saç bakımı ile katılmak istedim.Sizlere saçıma uyguladığım bakımı anlatmak istiyorum.
Saçım sarı olduğundan Çok çabuk kuruyor ve kırılıyor..
Sarı saç çok bakım istiyor..Bu nedenle saçımı nemlendiren bir maske yapmam gerekiyor.Saç maskesini Defne Yağı ile yapıyorum..
Defne Yağını Antakya'da bir Ermeni köyünde Musa Ağacının bulunduğu yerden almıştım..Ayrıca Antakya 'da defne yağını kolay bulabileceğiniz bir yer.
Defne yağı ile ayda bir saçıma maske yaparım..Defne yağının cilt için olsun,,saç için birçok yararı var..Yüzünüzde sivilce varsa,sivilce üstüne defne yağı sürdüğünüzde sivilceyi kurutuyor.. Mevsim geçişlerinde saç dökülmesini engellemekte.
Defne yağı Defne ağacında oluşan tohumlardan yapılmaktadır..Saçınıza sürüp bekletiyorsunuz,istediğiniz süre bekleyebilir sonrasında yıkıyorsunuz saç yumuşacık oluyor ipek gibi..
Ayrıca saçıma Farmasinin keratin maskesini haftada bir uygularım..Şampuanıda var onu çok sık kullanmıyorum.Tuzsuz şampuan saçıma pek yaramıyor...Maske saça nem kazandırıyor saçın kırılmasını engelliyor,parlak görünüm sağlıyor..Banyoda şampuandan sonra maskeyi saç uçlarına uyguluyorum 3-5 dakika bekletip saçımı duruluyorum..Saç yumuşacık oluyor.

20210821_123522_mfnr.jpg

Ardından banyo sonrası nemli saça keratin spreyi sıkıyorum..Saçım çok kolay taranıyor..

20210821_123600_mfnr.jpg
Saçımı kuruladıktan sonra uçlarına keratin serum sürüyorum.Saç düzleştiricileri saçı kurutur.Bu serumu sürüp saç düzleştiriciyi kullandığımda saçım kuruma yapmıyor.1 Yıldır yaptığım bu uygulama saçımı çoğaltıp,güçlendirdi..Saçım parlak görünüm kazandı..
Okuduğunuz için teşekkürler..😊

@svm038

Sort:  

Bsşarılar dilerim🙏

Teşekkürler

 3 years ago 

Sarı saçın bakımı çok zor oluyor gerçek kolaylıklar dilerim 😅

Teşekkür ederim😊

Başarılar 😊

Teşekkürler

 3 years ago 

Basarilar dilerim😊

Teşekkür ederim😊

 3 years ago 

Defne yağının saç için kullanıldığını defa duydum, bilgilendirme için teşekkür ederim. Yarışmada başarılar dilerim 🥰

Çok teşekkür ederim canım🥰

 3 years ago 

🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98