PAN KEK

in SteemWomen Club3 years ago

20210614_123935.jpg

Merhaba Steemit Ailesi
Bugün pankek yaptık. Çocuklar çok severek yiyor tabiki bizde😊

Malzemeler
-1.5 Bardak un
-2 yumurta
-1 su bardağı süt
-2 yemek kaşığı şeker
-1 adet kabartma tozu
-1 adet vanilya

Ben yarım malzemeler kullanarak yaptım..
Yapılışı:

Yumurtayı 1 kaba kırıyoruz,şekeri ve vanilyayı ekleyip çırpıyoruz.
Sütü ekliyoruz çırpıyoruz.Un ve kabartma tozunu ekleyip karıştırıyoruz..Boza kıvamına geliyor.
1 Tavaya çok az yağ döküp tavayı yağlıyoruz. Kaşık yardımı ile hazırladığımız karışımdan tavaya döküyoruz..Üzeri göz göz olunca pankeki çeviriyoruz..
Pişince isterseniz üzerine çikolata sürüp muz yada çilek ekleyin..Isterseniz sade reçelle de yiyebilirsiniz afiyet olsun..😊

PhotoCollage_20210614_172300827.jpg

PhotoCollage_20210614_172328554.jpg

Sort:  

Pancake sevilmez mii😍 ellerinize sağlık

Teşekkürler😊

 3 years ago 

Ellerinize saglik 😋

Teşekkür ederim😊

Ellerine saglik, afiyet olsun.

Teşekkür ederim

 3 years ago 

Pankek candır

Aynen

Aman Tanrım. pankek çok seviyorum.

Gel sana da yaparım🙂

😀 Dankeschön

 3 years ago 

Ellerinize sağlık. Ben de çok seviyorum pankeki . Miss gibi olmuşlar

Teşekkür ederim

Dear @arzum,

Congratulations! Your post has been selected among today's top quality posts of the Steem Women's Club. Thank you for sharing the tasty recipe of pancakes. Keep producing unique and quality content.

Thank you

Thank you😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53