You are viewing a single comment's thread from:

RE: 💖 "Kids of the world"

in WORLD OF XPILAR2 years ago

Який чудовий піст! які чудові малюнки - ціла історія життя у малюнках! Дякую за задоволення читати такі пости!

Sort:  
 2 years ago 

Моя донька була щасливою, коли я показав ваш коментар. Дякую. Я вам бажаю щоб ви якнайшвидше могли писати вірші в рідному Маріуполі.

Я люблю дітей, все життя пропрацювала у школі! Вони – чисті душі, нам треба вчитися у них – бути як діти... Дякуємо за ваше побажання. Я була в поетичному клубі "Азов'є", гадаю, що все ще буде...

 2 years ago 

Я була в поетичному клубі "Азов'є"

Ви видавали власні книги з віршами?

Так, спочатку вийшли мої десять віршів у спільній збірці "Багатоцвіття імен України", потім моя книжка "Зоря моя вечірня", потім Духовна Азбука", підготовлена ​​до друку книга "Трохи інші", не встигла поки що видати...

 2 years ago 

не встигла поки що видати...

Ця книга обов’язково побачить світ, просто трохи пізніше. А війна народить безліч нових віршів... Бажаю вам миру, спокою і творчого натхнення!

Мені дуже приємно спілкування з вами... я відчуваю те світло, яке у вашій душі... Спасибі!
Вірю, що ТАК і буде!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56739.93
ETH 2400.98
USDT 1.00
SBD 2.30