CLUB100🔱STEEM POWER 500

in WORLD OF XPILAR2 years ago (edited)

STEEMIT.png
Доброго дня мешканці платформи!
Hello everybody!

Сьогодні хочу поділитись з вами своїм невеликим досягненням. Я спромоглася накопичити 500 steem power.
У скрутний час для моєї країни це дуже складно.

На платформі я нещодавно і ще багато чого не знаю, але ж у мене ще все попереду.

Вдячна всім за підтримку та інтерес до мого блогу.
Перша поставлена ​​мною задача виконана, йду до іншої 1000 steem power.
Сподіваюся, що скоро зможу похвалитися з вами досягнутим завданням. Я розумію, що для багатьох користувачів платформи це зовсім нічого, але я сподіваюся, що скоро зможу увійти в ряди дельфінів. Так я поділила ціль на маленькі завдання і моя основна мета стати дельфіном.

Ось скріншот мого гаманця

Screenshot_20220405-113910_Chrome.jpg

На внутрішній біржі за вигідним курсом поміняла sbd на steem і ось перше поставлене завдання виконано. Можна поставити галочку і починати виконувати наступну.

Steemit.com дивовижна платформа, що об'єднує весь світ. Вона захоплює і йти зовсім не має бажання, тільки розвиватися і рости. Зростання для підтримки авторів платформи.

Сподіваюся скоро зможу поділитись хорошими новинами про підвищення steem power на 1000.

До зустрічі!

Sort:  

Моє вітання і нових досягнень!

Дякую! Буду намагатися дійти цілі як найшвидше

Вітаю! :) Але як Вам не соромно, обігнали мене по рахунку SP зовсім трохи!))
Ми з Вами доречі в один час зареєструвалися тут!)

Йдемо до 1000SP! Успіхів Вам і не зупиняйтесь! ;)

Дякую) я все відправляю в силу, тому змогла перегнати)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61757.74
ETH 3388.32
USDT 1.00
SBD 2.51