You are viewing a single comment's thread from:

RE: Shark Drawing and Shark Facts - Club100

in WORLD OF XPILAR2 years ago (edited)

Benim abim harika su altı resimleri çizerdi. Köpek balıklarını özellikle o kadar gerçekçi çizerdi ki küçüklüğüme götürdü postunuz beni. Sizin köpek balığınız biraz sevimli olmuş ama yine de benim en büyük korkum olan köpek balığı fobimi gece gece bana hatırlatması kötü oldu.

Eğlenceli bir post olmuş. Küçük balığı yemeseydi iyiydi 🤗

Sort:  
 2 years ago 

Abinizin çok keyifli bir ilgi alanı varmış ve tabi ki yeteneği :) Küçüklük anıları genelde en huzurlu en mutlu olduğumuz zamanlar olduğu için o zamanları anımsamak yüzümüzü güldürür ben de gülümsetmek isterdim ama köpek balığı fobiniz olunca hissettiğiniz çok normal. Benim çizimimi sevimli bulmanız biraz içimi rahatlattı ;) Belki küçük balık kaçmanın bir yolunu bulur kim bilir ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58679.35
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 2.44