Трішки позитиву (freewrite story) (UA)

in WORLD OF XPILAR4 years ago

Останній час я все більше починаю цінувати вихідні дні. Із-за насиченого графіку по виконанню нагальних справ, що скопились за трудовий тиждень ніколи навіть глянути вгору. Коли є такий інтенсивний графік на інше вже не звертаєш уваги.

За цілий день я ледве знайшов трішки часу щоб сісти і записати свої думки в своєму блозі. Сидячи в теплому будинку і пишучи ці слова я нарешті зігрівся. Незважаючи на останній день жовтня я ще не встиг звикнути до холоду.

IMG_20200813_094810.jpg

Сьогоднішня погода змусила мене співчувати всім хто живе в умовах частих маленьких дощів. В нашому регіоні на такий дощ говорять мжичка. Думаю, подібна погода тримається не тільки в мене а й в більшості регіонів України. Саме тому я вибрав ось це прекрасне сонячне фото, як основу для створення цієї статті. Дивлячись на нього я трішки зігріваюсь.

IMG_20200813_094810_Snapseed.jpg

(Те ж фото, що і до обробки. Варііант, коли редагування було не в тему)

Незважаючи на те, що весна та літо здаються такими далекими, впевнений, що час дуже швидко пролетить і ми знову будемо радіти першому теплу та цвітінню дерев, а потім насолоджуваться сонячними ванами прекрасного ліка. Залишись це трішки почекати.

Дякую за увагу. До скорої зустрічі в наступних повідомленнях.

"Life is the best "GAME". In this "GAME", there is no place for other games!"

Sort:  

А мне нравится морось )) Приятно под нею пройтись по пустым улицам.

Пустые улици многого стоят. Ради них, можна даже морось терпеть.

Привіт! Вперше Вас тут бачу, тому приємно познайомитись :)
Найвищі апвоути ми ставимо за щоденники і за конкурсні пости (якщо стімітблог проводить будь-який конкурс).

За звичайні пости (як цей) апи нижчі. Також є спільнота Writing & Reviews, можете пости з просто вільним письмом і там публікувати (на Ваш розсуд).


👉 This post has been upvoted by @steemcurator06 who curates “The Community of Three Countries: Ukraine — Russia — Belarus” with the support of the Steem Community Curation Project.

Best regards,
@antorv, Ukraine CR


👉 Цей пост отримав upvote від @steemcurator06, акаунт якого використовується для курування авторів «Спільноти трьох країн: Україна — Россия — Беларусь» при підтримці проєкту Steem Community Curation.

З найкращими побажаннями
@antorv, Представниця України

Дякую що знайшли мене. Радий знайомству та вдячний за курацію!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63177.41
ETH 2439.37
USDT 1.00
SBD 2.58