My first room #SaturdayMemories

in WORLD OF XPILAR4 years ago

Субота прекрасний час згадувати пам'ятні моменти минулого. Тим більш, приємно підтримати @olga.maslievich - прекрасну людину з якою я познайомився завдяки блокчейн, та її ініціативи #SaturdayMemories. На цей раз буде мало слів та багато фото.

Saturday is a great time to remember memorable moments of the past. Moreover, it is a pleasure to support @ olga.maslievich - a wonderful person I met thanks to the blockchain, and her initiative #SaturdayMemories. This time there will be few words and many photos.

Переглядаючи старі фото я довго думав, про що ж написати. І тут я знайшов ось це фото моєї дружини, яке я зробив за 4 роки до того, як вона стала моєю дружиною. Розповідь піде не про дружину, а про кімнату, в якій вона знаходиться.

Looking at old photos, I thought for a long time what to write about. And here I found this photo of my wife, which I took 4 years before she became my wife. The story will not be about the wife, but about the room in which she is.

100_0006_Snapseed.jpg

Це моя кімната в гуртожитку, в якій я провів 4 з 6 років свого навчання. Чим я тільки не займався в цій кімнаті… Всі фото зроблені в далекому 2011 році, коли весь світ сприймався в відтінках рожевого світла.

This is my dorm room where I spent 4 of the 6 years of my studies. What I did not do in this room… All photos were taken back in 2011, when the whole world was perceived in shades of pink light.

100_0009_Snapseed.jpg

100_0036_Snapseed.jpg

100_0037_Snapseed.jpg

100_0012_Snapseed.jpg

000_0015_Snapseed.jpg

100_0008_Snapseed.jpg

Останні 2 роки нас жило 4 чоловіки на 18,4 м.кв. Незважаючи на обмежений простір нам ніколи не було тісно, і я з радістю згадую всіх своїх сусідів по кімнаті. В цьому році моя племінниця збирається вступати до інституту. Не важливо куди вона зможе вступити, я від чистого серця рекомендую її відчути на собі “досвід” життя в гуртожитку, який залишає величезний вплив на формування особистостості.

For the last 2 years we have had 4 men living on 18.4 sq.m. Despite the limited space, we were never crowded, and I happily remember all my roommates. This year my niece is going to enter the institute. No matter where she can join, I sincerely recommend her to experience the "experience" of living in a dormitory, which leaves a huge impact on the formation of personality.

Конечная заставка.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62502.56
ETH 3008.63
USDT 1.00
SBD 3.50