⚡CLUB5050⚡ Намагаємося відпочивати • Trying to rest 🎬

springsaturdayinukraine_steemit_andreaboji.jpg

Всім привіт, друзі! 🖐️
Hi guys! :)

Нарешті субота!
Не дивлячись на постійні в останній час тривоги, сьогодні добре виспався і прокинувся під спів пташок! :)
У нас під будинком ще багато дерев залишилося, тому і пташки тут в достатній кількості.
Зранку була гарна, сонячна погода, хоча і холодно досить...Вдома все ще пересуваюся в теплому одязі! 😄
Заради бога, дайте мені хто-небудь телефон якогось шаману, нехай постукає в свій бубон і нарешті температура піде вверх! :)

Сьогодні на сніданок вирішив приготувати щось незвичайне для мого вранішнього прийому їжі, бо зазвичай то яєчня з чимось.
Тому після деяких зусиль і повного понівечення кухні борошном, вдалося зробити ось такі гарні та смачні млинці! 👇

1650103493.jpg

Як завжди, пригощаю всіх друзів та читачів! Bon Appetit :)


Після обіду ходив по магазинам, ціни звісно розміром з вавку в голові у деяких негарних для нас з Вами людей, але все одно всі закупляются.
На вулицях повно людей, діти грають у футбол, ганяють на самокатах, навіть під час тривоги, мало хто з людей звертає на це увагу. Коротше, життя не знищити ніколи! ;)

Потім, як завжди пірнув у інтернет в пошуках гарного та цікавого кіно на вечір! Мені це дуже допомагає розслабитися та перемкнутися! Може тому, що я великий фан кіно і обожнюю дивитися щось цікавеньке! :)

Тож...
Мій сьогоднішній список фільмів до перегляду! 👀

Today’s list of movies to watch!


• РІЧКОВІ МОНСТРИ з Джеремі Вейдом •

images.jpeg

RIVER MONSTERS with Jeremy Wade
(Animal Planet)


• КОВБОЇ ПРОТИ ПРИБУЛЬЦІВ •

91n4lj428aL._SL1500_.jpg

Cowboys & Aliens (2011)
Director: Jon Favreau


• ДОКАЗ СМЕРТІ •

Death_proof_poster.jpg

Death proof (2007)
Director: Quentin Tarantino


Останній фільм трохи жорсткий, але тож робота самого Тарантіно, в нього по-іншому не буває! :)

Всім гарного перегляду, якщо будете щось дивитися, хоча б і мультики!

Дякую за увагу та підтримку всім друзям! :)
Спокійного всім вечору та гарного відпочинку!

Thanks for your time and support guys!
All the best! :)

Peace ✌️

steemlogo.jpg

Sort:  

Смачнючі на вигляд млинці🤤
В моєму крайньому пості теж є про млинець трохи🙃

У Вас там ціле меню від А до Я в фото!))

Дякую!) Більше млинців я обожнюю тільки налисники, то просто дар богів, а не їжа!))

Ідея з млигцями. Треба і собі приготувати завтра

Млинці завжди гарно йдуть, як насіння, тільки більше, смачніше і поживніше!)
Майбутнього вам великого апетиту на завтра! ;)

абалдець, люблю як чоловіки готують))

Дякую)) Да я з дитинства ще любив куховарити, тому досвід вже ветеранський))

І мені млинців захотілося!))) Зі святом!

Навзаєм! І Вас зі святом! :)

Всім млинці!))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59608.09
ETH 2475.05
USDT 1.00
SBD 2.46