You are viewing a single comment's thread from:

RE: Я посадив картоплю... І став потрійним дельфіном 🐬🐬🐬 / I planted potatoes ... And became a triple dolphin 🐬🐬🐬 (UA/EN)

in Serey2 years ago (edited)

Дуже люблю дельфінів, у мене у під'їзді у Маріуполі я їх малювала на стінах.
Вітаю тричі дельфіна!
Все сподобалося: і роса на траві, і квіти, і кіт задумливий довговухий, і спосіб посадки картоплі, і білий сад!
Доброго ранку, Олеже!
Щастя вам, вашій родині, привіт котику, саду та городу!
☀️ ☀️ ☀️

Sort:  
 2 years ago 

у мене у під'їзді у Маріуполі я їх малювала на стінах.

Я бачив їх у вашому дописі. Під’їзд з дельфінами виглядав дуже привітно. Ви мабуть крім віршів ще й малюєте картини.

 2 years ago 

Ну що ви... Хотілося б малювати картини, але для цього потрібен Божий дар, а мені просто іноді цікаво спробувати щось зобразити...
Доброго ранку, Олеже!
З днем ​​пам'яті та примирення... З побажанням перемоги над нацизмом і у цій війні.

 2 years ago 

З днем ​​пам'яті та примирення

Дякую, вас також вітаю. Ще одна сумна дата, якщо згадувати про те, скільки людей полягло в тій страшній війні. Я не можу повірити, що люди не зробили правильних висновків з тієї війни і ми зараз знову повторюємо ті самі помилки.

Миру вам і здоров’я.

 2 years ago 

Дякую Широ...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60061.12
ETH 3196.84
USDT 1.00
SBD 2.45