The Diary Game 23.06.2022. THREE NEWS ON THIS JUNE DAY... ТРИ НОВИНИ В ЦЕЙ ЧЕРВНЕВИЙ ДЕНЬ. @null | 25%

in Serey2 years ago

image.png

Доброго дня, я з України!

У мене купа новин за вчорашній день!
Одна - так просто фантастична!))) Мої любі дівчатка повертаються додому з Литви!!!
Не знаю, чи будуть знову туди повертатися, бо це залежить від різних обставин, але те, що ми нарешті зустрінемось, дуже надихає мене!)))

На першій фотографії - черга на виїзд з Польщі до України, протяжністю 4 кілометри, хоча наступного дня вона вже дорівнювала 12 км...
Настьонку з маленькою Тетянкою пропустили без черги, тим паче, що в неї була температура 38 градусів - скоріш усього на зубки...
А донька стояла в черзі ще цілі сутки...(((

image.png

Слава Богу, вони вже в Україні і тепер будемо ждати їх повернення додому!)))

Ще одна, доволі-таки приємна новина - мене вчора виписали з радіологічного відділення онкологічної лікарні. Я навіть не очікувала такого, бо вчора було тільки шосте опромінювання, а казали раніше, що треба зробити вісім!
Через місяць треба буде пройти перевірку, а через три - зробити купу обстежень на предмет появи метастазів...
Маю надію, що все буде гаразд!!!)))

А ось третя новина дуже мене засмутила!!!
Племінниця з Маріуполя прислала фотографії їхнього будинку, які їй прислали сусіди, і куди я дуже часто приїжджала у гості!
Це просто страхіття!!!((( А ще страшніше те, що їх вивезли в росію, і що тепер буде - один бог знає!

image.png

image.png

image.png

Отакі недобрі справи.(((

Але не хочеться закінчувати пост на такій сумній ноті, а тому хочу показати вам чудові українські мальви, що радують своєю красою...

image.png

Розквітла в місті і юка, яка росла колись тільки в Криму...
Дуже схоже, що їй в Запоріжжі дуже затишно, і вона буде квітнути тут все життя!!!)))

image.png

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thank you very much for your support!

 2 years ago 

Сумно коли насильно вивозять. Надіюсь що з ними все гаразд і вони повернуться в Україну.

 2 years ago 

Я теж маю надію...

 2 years ago 

от друга новина - просто супер, космос! на ній і сконцентруємось!
а ще вчора Україна стала кандидаткою на вступ до ЄС, теж нормальна така новина)))

 2 years ago 

Дякую, дівчинко!))) Сконцентруємось на "космосі"!))) І згодна з тобою - те, що "вчора Україна стала кандидаткою на вступ до ЄС" - це надзвичайно важлива новина!
Я про неї дізналась згодом, після того, як виставила пост!)))

 2 years ago 

Бажаю вашим дівчаткам всього-всього найкращого💚
А племінниці – безпечно втекти з росії... кажуть, через Естонію нормально люди тікали... який же це жах😔

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63837.42
ETH 2539.78
USDT 1.00
SBD 2.65