The Diary Game 23.04.2022. ВЕЛИКОДНЯ КВІТНЕВА СУБОТА.

in Serey2 years ago

СИРЕНЬ  АПРЕЛЬ 033.JPG

Білі грона бузку
Тріпотіли схвильованим ранком...
Недалечко, в ліску,
Все дрімало, сповите серпанком...
Лиш птахів щирий спів
В небо синє злітав безтурботно.
І всміхалася всім
Великодня квітнева субота!

Вранці миле дівча
Принесло мені вітоньку білу...
З блиском зорь у очах
Віддало. Тільки грона тремтіли...
Наче зілля п'янке
Огорнуло серденько поволі!
За життя ось таке
Я подякую знов своїй долі!!!

Привіт, ми з України

Сьогодні, напередодні Паски, вітаю всіх з Великоднею Квітневою Суботою і бажаю всіляких гараздів!!!

А тепер хочу розповісти трохи про вчорашній день...)))
Вирішила сходити в магазин... І перша прикрість - ліфт, який запустили, вже не працює...((( Але я не повернулась додому, а пішла вперед!)))

Дитячий садочок пустий... Не чутно веселого галасу, не видно біганини дітлахів - всіх розігнала клята війна!(((
І тільки кущі форцизії квітнуть на території, та дерева вкриваються молодим зеленим листячком...

image.png

Біля забору жовтіють кульбаби... Одну, крупненьку, я сфотографувала для щоденника.)))

image.png

А ось і будинок, біля якого квітнуть всілякі квіти... Ця сторона майже весь день на сонці, тому земля прогрівається швидше, ніж в інших місцях. Жительки саджають тут різну квіткову красу...

image.png

Сфотографував її, йду до магазину... Кипити хочеться багато, та ліфт не робить, а насти все на 9 поверх по сходинках дуже нелегко!
Тому я придбала лише саме-саме необхідне!)))

image.png

Та ще те, чого дуже схотілось!)))

image.png

Поки піднялась на свій поверх, то так заморилась, що, сівши за комп. відпочити - "вирубилась"!)))

Розбудив мене дзвінок моєї доці, яка розповіла, як вони там, вдалині...
З цією війною я геть забула про родинне свято, а молодша онучка Ріточка привітала свою старшу сестричку Настю з Днем весілля і подарувала їй малюнок на пам'ять... Дійсно, Настьона рудоволоса - наша дівчинка вірно підмітила!)))

image.png

Хіба ж не схожа?!)) Мені здається, що дуже схожа!)))

image.png

Після розмови, від якої аж прибавилось сил, пішла готувати зелений борщ.))) Мої хлопці дуже його захотіли , та і я була не проти!)))

Дістала харчі з холодильника, все перемила, перечистила, нарізала і...)))

image.png

image.png

image.png

І ось вже готовий зелений борщ!)))) Смакота!!!)))

image.png

Вернулись додому хлопці, і ми всією сім'єю сіли вечеряти.)))

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

І Вас зі святом!) Гарнючого уикенду!)

 2 years ago 

Дякую на доброму слові!!!

 2 years ago 

Люблю твои красивые и вкусные посты!
Привет!

 2 years ago 

Дякую, сонечко! Мені дуже приємно!

І вас зі святом! На малюнку й справді є схожість)

 2 years ago 

Так...)))

 2 years ago 

Який смачний пост)
А квіти які гарні!
Мирного неба

 2 years ago 

Дякую! Навзаєм!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59466.22
ETH 2616.54
USDT 1.00
SBD 2.44