Contest - "Object of the Week" #34 - a mirror. LILAC IN THE MIRROR... БУЗОК В ДЗЕРКАЛІ

in Serey2 years ago

image.png

Доброго вечора, я з України!

Щось я дуже "прикипіла" до конкурсів @strecoza ))) Та особливо до дзеркальних!)))
А нині проводиться такий: Contest - "Object of the Week" #34 - a mirror.

У мене в хаті дзеркала зовсім звичайні, тому і фотографувати нема чого...
Тільки на моєму столі стоїть дзеркало в білій пластиковій оправі, в яке я дивлюсь час від часу...)))
Ось я і вирішила зробити з ним фотосесію!))) Ставила дзеркало то з однієї сторони, то з другої!)))

Зараз в моє гарненьке дзеркало "дивиться" чарівний бузок, який мені приніс люблячий чоловік. Він знає, що мої найулюбленіші квіти - це бузок і троянди, які завжди піднімають мані настрій!)))

Знову гуде сирена, щоб вона пощезла назавжди!!! А я сиджу біля компа і милуюсь фотографіями...)))

image.png

image.png

image.png

Ось таке дзеркало є у моєї онученьки Насті, тільки не можу його показати в кращій якості...(((

image.png

Дякую @strecoza за чудовий конкурс!

Конкурс тут: https://steemit.com/hive-176147/@strecoza/contest-object-of-the-week-34-a-mirror

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Краса, краса! А мій мені припер пів куща сирені. Навіщо рвав, хай би краще цвіла на клумбі

 2 years ago 

Thank you very much for your support!!!

 2 years ago 

Дякую за участь! Як завжди гарно!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58754.61
ETH 2507.93
USDT 1.00
SBD 2.47