Вікторина «Здоровенькі були» - 2 частина))

in Serey2 years ago

image.png

Привіт друзі!

Я так зрозуміла, що вам сподобалась ця вікторина. Так що давайте продовжувати)).

У нас ще маленька спільнота, ми все про всіх знаємо, усіх читаємо. Ми с кожного дня приходимо сюди і спілкуємось. Знаємо у кого які справи, хто як живе, як себе почуває, чим любить займатися, що хтось робить, що де в кого росте і в кого ремінь на застібці, або лавочка в горошок.))

Сьогодні понеділок і ми починаємо!

Я вибираю цікаві питання з постів у наших любих українців нашої спільноти.

Ця вікторина про нас українців.


А тепер увага!

Я викладаю 5 питань. Ви пишете відповіді у коментарях.

Ви на них відповідаєте і получаєте заслужені – 5 STEEM

Хто перший відповість на питання той и переможець!

Поїхали)).


  1. Хто пригощав гостей із Чехії?

  2. Хто читав, що найсильніша нікотинова абстиненція в перші 5 діб?

  3. Хто увечері, коли всі спали, набрала води у ванну, поклала бомбу?

  4. Хто саджав насіння бурячків?

  5. Хто відкрив сезон морозива?

Я і сама вже забула ХТО, ДЕ, КОЛИ)).

Спонсором цієї вікторини наша Юля @antorv. На рахунку вікторини 81 STEEM.

Все буде Україна!!!

Sort:  
 2 years ago (edited)

1 @olesia 2 @golden-rain 3 @darina14 4 @antorv 5 @andrea.boji Привет @strecoza проверяй нет у меня больше сил. Но Настя тоже ела морожку

 2 years ago 

ну молодец! поздравляю! а говорил что не шишнадцать))

image.png

#ContestAlerts #winwithsteem

Этот конкурс включен в ежедневный Активный список конкурсов

👉 Contest Alerts: Active Contest List on 09th May 2022 – Win 1250+ STEEM

Следите за обновлениями и следите за новостями

 2 years ago 

Hey!

Hey how are you doing?

 2 years ago 

I'm fine. I live in our president's hometown. I hope the defenders will protect us from the rashists. Most of all, we are afraid of rockets flying from the sky ...

You all did great so far to defend. Stay safe!

 2 years ago 

Thank you! I try to be safe...

 2 years ago (edited)

чекай, я не спонсор, то якісь публічні надбання були))))) не переймайся.
до речі, тільки на одне питання відповіді не знаю))))
піду пошукаю

 2 years ago 

о, а що ж мені тоді писати? стіми то в мене залишились))

 2 years ago 

Нічого, то твої:)

 2 years ago 

1 @olesia 2 @golden-rain 3 @gmenka 4 @antorv 5 @nastena09 Привет @strecoza проверяй

 2 years ago 

эмммм, чуть мимо))

 2 years ago 

мимо

 2 years ago 

бомбы нету))

 2 years ago 

@darina14 3 номер

 2 years ago 

таккккс, как бы тебе сказать)))
короче отгадуй есчё))

 2 years ago 

ты что ли? не ну я не знаю

 2 years ago 

)))) походи по постам))

 2 years ago 

три круга уже навернул. могу пересказывать

 2 years ago 

ок, подсказываю - 5 вопрос?

 2 years ago 

зато я знаю у кого палец на ноге болит

 2 years ago 

))) ржу)))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61472.96
ETH 2381.86
USDT 1.00
SBD 2.56