Голубий колір - "Color palette"

in Serey2 years ago

Привіт усім!

Хочу підтримати нашу естафету "Color palette". Тому що у нас с Олесею @olesia є одна мета. Але це ви побачите завтра. Сюрприз буде)).

А сьогодні я теж порилася у своїх архівах. Як ви знаєте мене, я дуже люблю квіти. Я люблю квітами займатися, люблю їх вирощувати, фотографувати і милуватися. Колись робила багато конкурсів про квіти. Але це можна буде зробити і тут. Хоча мені не хочеться вертатися в минуле, а жити теперішнім часом.))

І ось я підібрала багато квітів блакитного та й синього кольору. Як раз те що нам треба)).

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png
Зараз так багато квітів розквітає на нашій плодовитій землі. У нас сама гарна земля, яка зветься чорноземом. Буває так, що цвітуть цілими полями волошки, або проліски. В нас за ближнім селом засіяне поле крокусів. Це така краса сидіти на галявині с цими квітами. Я вам це теж покажу, витягну зі своїх архівів. Ще дуже багато квітів саджаю на дачі. Але в цьому році будемо саджати тільки овочі. Овочі теж цвітуть. Та ж картопля дуже гарно цвіте, а помідор… як що близько придивитись, його квітка дуже гарнюня. Квіти завжди навкруги, треба тільки їх помітити.

Всі фото з мого архіву.
image.png

Запрошую всіх прийняти участь у нашій с @olesia естафеті, умови участі тут:
https://steemit.com/hive-185538/@olesia/color-palette-or-blue-en-ua

Sort:  
 2 years ago 

Чудова підтримка!)))

 2 years ago 

дякую))

 2 years ago 

Які квіти, зараз можна їх часто побачити га клумбах

 2 years ago 

даа, заразз усе начне цвісти

 2 years ago (edited)

Ух яка краса)

 2 years ago 

що краса, то краса. квіти вони такі))

 2 years ago 

Природа добре попіклувалася)

 2 years ago 

От ці півники всі мені фіолетові трапляються. Де ти синій знайшла - просто диво!

 2 years ago 

А в мене як раз фиолетових нема, тому що у сусудки по дачі їх з гектар, та й ми вирішили якісь інщі купувати і саджати. А в моєї свекрухи є ще голубі с жовтою серединою. Але щоб знайти їхні фото треба увесь архив переривати))

 2 years ago 

в нас росли фіолетові з жовтим колись давно, пам'ятаю:)

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60935.14
ETH 2365.47
USDT 1.00
SBD 2.55