CLUB100 🔱 The Diary Game 3 : Date 5.5.2022 | "Маман прибарахлилася"

in Serey2 years ago

IMG_20220505_201947_630.jpg

Доброго вечора ми з України!

Всім добрий вечір! Я сьогодні на роботі у нічну зміну. В першу чергу як прийшла, нагодувала своїх кошенят, а в мене їх на роботі аж семеро! Було спочатку їх дев'ять, але два кошеняти десь поділося, тому зосталося лише семеро і вони всі такі гарні. Біленькі, сіренькі, руденькі, чорненькі.

IMG_20220505_202037_984.jpg

IMG_20220505_202035_082.jpg

IMG_20220505_201955_416.jpg

А ще є одна кішечка, дуже лагідна і має три кольори білий, чорний і рудий. Вона завжди до мене біжить сама перша, м'явчить при зустрічі і треться об ноги, і ще суне свою голову мені у долоні, щоб я її пестила за вушком. На прев'ю і ось це фото нижче то і є вона, моя улюблениця. Ніяк їй не вигадаю ім'я.

IMG_20220505_202032_626.jpg

Слава Богу сьогодні люди швиденько на роботі розійшлися по своїм цехам, тому я зараз приступлю до праці. Але ж перед цим напишу пост, бо хто знає наскільки затягнеться моя праця. От подобається мені працювати у ночі, у приміщенні тиша, є можливість відпочити від сторонніх звуків, галасів. Сама собі зі своїми думками, обмікровую щось там, мрію, навіть іноді сама до себе розмовляю. А ви розмовляєте самі з собою коли ніхто не чує і не бачить?

Я зараз представила картинку, як хтось сам до себе забалакав, виглядає кумедно. Але ж є у мене таке, іноді і з предметами говорю. Наприклад, телефон глючить, і я до нього:

  • От ти гад такий сенсорний, не будеш працювати я тебе викину і куплю інший!

Іноді навіть спрацьовує!

До речі, нещодавно у мене дуже погано працювала клавіатура на телефоні. Тільки но я починаю писати, а вона раз і зникла з екрану, потім знову з'являється. І так було мабуть неділі дві, доки я не видалила ту довбану Гугл клавіатуру. Видалила, знов скачала ту ж саму клавіатуру у плей маркеті, встановила, перезапустила телефон і все гарно працює! Що то було не зрозуміло, але головне, що новий телефон купувати не треба, однією проблемою меньше!

IMG_20220505_211049_349.jpg

IMG_20220505_202022_919.jpg

Ай, згадала, я ж обіцяла похизуватися новим спортивним костюмом та взуттям! Вигляд не дуже, бо я завжди маю незрозуміле обличчя, коли знаю, що мене фотографують. Показала своєї донькі як її "маман прибарахлилася", тепер і вам покажу.

Ну що, друзі, праця гукає, пішла я прибирати. А потім до кінця зміни буду дивитись новини, може якийсь серіал, та чекати ранку.

Все буде Україна!

________☘️________

image.png

Sort:  
 2 years ago 

Гарный костюм!) Судячи по задоволеному виразу обличчя не тільки гарний, але й зручний))

 2 years ago 

Ахах, зручний! Він як наче плюшевий, то я значить плюшеве ведмежатко у ньому

 2 years ago 

А як тобі такий костюм-піжама?)
Screenshot_20220504-215531_Facebook.jpg

 2 years ago 

То натяк що я жаба у ньому?😂 Не подобається

 2 years ago 

Інших не було)))) але зате як тепло в ньому спатоньки!

 2 years ago (edited)

Тепло, у мене є така піжама у вигляді рожевого зайця😂

 2 years ago (edited)

Для денного часу прикольно, а вночі від такого енурез можна заробити 😆

1651779006258.jpg

 2 years ago 

😱🤣🤣

 2 years ago 

Точно! Я забув як той м'який матеріал називається)) Плюшшш😁

 2 years ago (edited)

Чи не плюш, коротше м'якенька тканина

 2 years ago 

Та плюш!) Майже впевнений)

 2 years ago 

Навіть етикетки з назвою не бачила. Тільки розмір і все. Та яка різниця що за тканина, аби комфортно😃

 2 years ago 

То вірно!)) А то знову розгориться суперечка, як з тими млинцями 😆

 2 years ago 

Та ладно, я наче не скандалістка😂

 2 years ago 

Ніяк їй не вигадаю ім'я

Анжеліна можна, в честь Джолі) Скорочено: Енжик.

 2 years ago 

😂 Вона більше на дитинку схожа за повадками, завжди на ручки лізе. Енжик то для неї серьозно

 2 years ago 

Тоді Чіка🙃

 2 years ago (edited)

Юлька, ти уявляєш, зараз ця кицька мене кликала у підвал. М'явчить і біжить туди, пішла слідом, а у неї там виявляється кошенята! Так я вагітною її не бачила! Одне кошенятко руде з білим, інших не розгледіла, вони поховалися як мишенята. Оце новина😂

 2 years ago 

мадам кошкина))

 2 years ago 

Ще й яка мадам кошкіна😂

 2 years ago 

Костюм, схоже, велюровий!))) Мені подруга кілька років тому подарувала теж шикарний костюм у стразах... Але я його не вдягаю, бо він став замалий та блищить краще, ніж мої вихідні кофтини.)))

 2 years ago 

😂 а я довго не хотіла його, перебирала багато інших, і врешті решт саме він сів ідеально.

I have 4 cats in my home, 2 of them are very similar to your tiger cat and the white one with spots, haha, they must be distant cousins

 2 years ago 

cats are actually like tigers in miniature😂

that's how it is! hahaha I always say the same in my house, by the way right now my cat is hunting insect-eating lizards on the walls of my room hahaha.

@olesia look at my cats in this post hahaha

 2 years ago 

I saw. They are all similar to each other

 2 years ago (edited)

Як мама кошатніца ти. Так чекають тебе котики

 2 years ago 

І не кажи, котики вони ж гарні

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63195.68
ETH 2615.38
USDT 1.00
SBD 2.74