CLUB100 🔱 The Diary Game 3 : Date 11.5.2022 | Це ти винен!

in Serey2 years ago (edited)

IMG_20220511_202905_639.jpg

Доброго вечора ми з України!

У мене сьогодні було два ранка. Перший, я прокинулася в шість, вийшла на балкон, вже пташки співають. Їсти є, бо вчора готувала картоплю з м'ясом і салат. То було у вечері, після прогулянки з мамою. То ж робити нема що, бо в хаті чисто і прала теж вчора. Знов лягла, вкрилася, читала новини і не помітила як заснула. Прокинулася десь в одинадцяті годині, то був другий ранок. Ого, оце я виспалася! Треба ж прокидатися і щось робити, чи що?

Пішла на кухню, заварила кави, потім побачила в холодильнику трохи молока, підігріла його, вспінила у френч пресі. Натерла в чашку трохи шоколаду, ой, смакота вийшла, а головне своїми руками! Я естет в їжі, дуже полюбляю щоб гарна чашка була, або тарілка, гарно все щоб виглядало. Коротше мабуть це мій фетіш, щоб їжа була у задоволення не тільки шлунку, і очам теж. А на прев'ю то і є моя ранкова кава. І що ж в думаєте, задумала я робити деруни. Це ти @andrea.boji винен! Заразив мене своїми кулінарними постами🤣.

А щоб робити деруни треба ж яйця, сметана, цього в мене не було вдома. Вирішила піти в магазин. Все купила, навіть більше ніж треба було і повернулася додому. Включила серіал, почала готувати деруни.

Доречі, дивлюся серіал, який колись починала дивитись, та він мені не зайшов. А зараз знову передивляюся і у такому захваті! Серіал називається "І будуть люди". Це український серіал, знімали його в одному із сел в Полтавські області, природа мальовнича, мова співуча, а серіал дуже як на мене цікавий. Коротко: про українську націю, про життя українського народу. І чого мені цей серіал с першого разу не зайшов? Пів першої серії подивилася і все, а зараз вже шосту дивлюся і не хочеться, щоб він закінчився.

Коротше, що я все про кіно?! @andrea.boji, подивись які деруни вийшли! Зі сметаною, ай краса! А смакота яка!

IMG_20220511_202918_280.jpg

І причеплю рецепт, кому може знадобиться. Я робила деруни завжди з цибулею, а цього разу не хотілося плакати від неї і робила по рецепту від @andrea.boji

5 картопель почистила від шкірки, не люблю шкурку. Натерла картоплю на мілкої терці, додала соль, перець на смак, одне яєчко, 4 столових ложки муки. Все перемішала і на пательню. Викладала ложкою як оладки, але щоб тонкий шар був, бо деруни не прожаряться як слід.

IMG_20220511_202913_746.jpg

Зелені хотіла додати, щоб гарно виглядали деруни,😁 але тут прийшов з роботи мій Костя і... Коротше сжерли так швидко, поки гаряченькі! Дерунчики зі сметаною, хрумкі, на смак як чіпси. Клас! Давно я їх не готувала. І навіть фотку на швидку руку зробила, бо мій як начав їсти деруни, не відженеш.

Все буде Україна!

________☘️________

image.png

Sort:  
 2 years ago 

То все наклеп! Я не при ділах! 😆

 2 years ago 

Ага, авжеж 🤣

 2 years ago 

Звісно!))
А вийшли гарнючі, молодець! :))

 2 years ago 

Дякую

 2 years ago 

Щож ти робиш та на ніч. Оо тепер і я хочу деруни

 2 years ago 

Давай, твоя черга🤣. Я завтра точно готувати нічого не буду бо і борщ зелений і картопля з м'ясом є, і салат з помідорів. Тим паче я завтра на роботі

 2 years ago 

Ну ось, знову про їжу посеред ночі!)))

 2 years ago 

Ну я ж як завжди. Вже традиція🤣 дивлюся Арестовича, п'ю чай і поряд щось смачне

 2 years ago 

Я теж дивлюсь Арестовича, тільки п'ю сироватку))))

 2 years ago 

Сироватка? Ой, я їх тільки в тісто іноді добавляю.

 2 years ago 

А я її п'ю поросто так з задоволенням!)))

 2 years ago 

Ням ням)
О, і я збиралася цей серіал подивитись, та все забуваю.

 2 years ago 

А я на рекламу в ютубі натрапила і вирішила знову подивитись

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63188.04
ETH 2570.49
USDT 1.00
SBD 2.79