CLUB100 The Diary Game : 09/05/2022 : моє теперішнє хоббі

in Serey2 years ago

Доброго вечора ми з України!

Отже всі останні дні я займався тим, що допомагав плести маскувальні сітки.Вільного часу в мене вдосталь отже маю куди його застосувати. В цій справі мене підтримала і моя дівчина і моя мати. Мама правду кажучи не захотіла плести візерунки, а ось нарізанням смужок вони займались залюбки. Вчора плетінням сітки з нашої кімнати займався тільки я, адже дівчата поїхали отримувати гуманітарну допомогу. Кажуть що зустріли наших сусідів із Токмачки. В деяких людей збирання гуманітарної допомоги перетворилося на якесь хибне соц.змагання. Люди їздять по всим точкам видачі і збирають все що дають. До цього долучаються навіть місцеві в тих місцях , де дають лише за паспортом. Я розумію, що не легкий час, та ніхто не знає наскільки це затягнется... Але потрібно мати совість. Візьми стільки - стільки тобі потрібно для проживаня. Але ж ні, люди ще мають нахабство скаржитись, що мало чогось дали після годин стояння в черзі. Якось так... сумно від цього.

IMG_20220512_102414_478.jpg

Сьогодні наш волонтер Аня принесла ось таку маскувальну сітку на шолом. Також вона дала завдання зробити рамку для в'язання таких виробів, але цим зайнялись двоє чоловіків із штату інтерната. Можливо Аня ще займається виготовленням кікімор адже вона керує не одним місцем виготовлення сіток. До вечора нашоломник мав уже закіненний вигляд, адже в ного доплітали всавки з драпу.

IMG_20220512_102421_324.jpg

Ну а ми всі займались своєю справою. Сьогодні нам дісталась сітка ось з такою діромахою.

IMG_20220512_102439_512.jpg

Нічого не вдієш - маємо лагодити. Зі слів Ані, з сітками зараз туго. Коштів не вистачає щоб купувати нове, адже бюджети волонтерів не безмежні. Нам навіть приносили ті, що відбирали у баконь'єрів. З тканиною теж напряг, але Аня умудряється доставати по своїх каналах "піксель". Видно що це залишки від крою військової форми. У нас це на вагу золота, тому намагаємося використовувати практично. В хід йде кожен клаптик. Ще нас забезпечили ось таким трикотажем.

IMG_20220512_102429_353.jpg

Цей матеріал я бачив на елементах війсьового одягу. Отже працюємо поки з тим що є.

IMG_20220512_102531_473.jpg

А ось наш колектив. Сьогодні майже був аншлаг. Більшість - це переселенці, які в данний момент проживають в інтернаті.

IMG-661f587c1999a12751eabda1a5ff685c-V.jpg

А це саме автор цього допису. Навіть не помітив, коли дівчина робила фото. Я був зайнятий своєю справою).

Ось так пройшов мій день. Молимось за Україну, за воїнів "Азова" та віримо в ЗСУ!!

Sort:  
 2 years ago 

Мабуть, це вперше я бачу тебе на фото? Непевна, в мене чогось враження, що знаю тебе давно, і все тут. В будь-якому разі, приємно побачитись!

У нас теж було кілька мішків огризків пікселя після пошиття форми, до речі:
20220415_152145.jpg
Робили з них а-ля пелюстки: один надріз, закріплювали в місцях, де сітка здавалася лисуватою.

Завтра мама йде плести, я ні, мене дістають по роботі, тож мушу бути біля компа(((

 2 years ago 

Даже приємно. Ми до речі теж так само робимо . А ще "жучки" або "метелики". Кожен їх по своєму називає. Це клаптики замотані в пучок

 2 years ago 

Я б теж пішла до волонтерів працювати, але ро працюю. І коли закінчую то вже в гашому городі де проживаю вже закрито.

 2 years ago 

А ще комендантська година. І час на таку підтримку стає більш обмежений

Congratulations 🥳🥳!

Your quality content qualifies the Steemit Global Curators guidelines.



Your post is upvoted using the @steemcurator06 account by @malikusman1. Continue making quality content for more support.

 2 years ago 

Thank you:)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87