The Diary Game : 20/06/2022 : #burnsteem25 🔥

in Serey2 years ago

Понеділок. Робота в офісі. Знесилення від усього і плюс від спеки...

Добрий вечір. У мене нічого не налагодилось, моральний стан нижче плінтуса, а завтра ще йти на зустріч із подругою, коханого якої ось недавно відправили воювати на схід (незважаючи на те, що він тільки-но очухався від перелому ноги). Мабуть, не вона мені плакатиметься, а я їй.

20220620_192344.jpg
Селище Коцюбинське

Сьогодні вперше, коли повітряна тривога застала мене в офісі. Не скажу, що це щось змінило: укриття в нас не існує, сидимо на найвищому, 10-му поверсі. Фаталізм як він є або просто абсолютна віра в те, що в світі більше шансів бути роздертим ведмедем грізлі прямо біля свого робочого комп'ютера, ніж загинути від російської ракети, випущеної чи не навмання (російські мразі дуже рідко влучають по якихось чітких об'єктах, частіше це влучання в житлові будинки або хуй знає куди).

На прохання Г. (це я так тепер скорочуватиму мого Григорія, бо ім'я Григорій довго писати) я пофоткала йому кілька видів табуреток, які продаються в торговому центрі.

20220620_170728.jpg

Я сфотографувала значно більше стільців, але вам такий масив картинок "ні про що" точно не треба – достатньо трьох.

20220620_170651.jpg

20220620_170734.jpg

Ввечері йшла додому, і знову з'їла своє улюблене морозиво "Рудь". Цього разу диня-лайм.

20220620_191014.jpg

Зараз сиджу із фарбою на голові, підфарбовую відрослі корені. Скоро змивати. Якщо перетримаю, буде спечена шкіра голови. Тому піду приготуюся до душу.

Sort:  
 2 years ago 

Тримайтеся! 💪
Виживемо і виженемо!)

Прикольні табуретки, особливо он ті що з дерев'яними ніжками і чорним сідалом :)

 2 years ago 

сказав, що знайшов якісь там дешевші)

 2 years ago 

Стілець з м'якою сидушкою значно краще, на мій погляд!)) І не дражнися своїм морозивом, бо у мене і так в горлі пересохло від спеки!)))

 2 years ago 

Тому тільки паличка, щоб слинка в когось не потекла))))

 2 years ago 

А пальці - в шоколаді!)))

 2 years ago 

Де?))) Морозиво без шоколаду!
То ж травма від усусу Скубі-Ду:)

 2 years ago 

Пробач, Юлю! Я така неуважна!(((

 2 years ago 

та я Вас прошу, було б за що вибачатись))

 2 years ago 

А от як ти тепер докажеш, що то була диня з таймом? Маю тільки сподіватись на твоє чесне слово)

 2 years ago 

Не чуєш запаху?)))

 2 years ago (edited)

Я ж раніше писав, що просквозило. Мабуть ще не вичухався))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63030.98
ETH 2594.62
USDT 1.00
SBD 2.74