The Diary Game : 18/06/2022 : Fucking Ice-CreamsteemCreated with Sketch.

in Serey2 years ago (edited)

Привіт, Стіміанці! Сьогодні я почала день з налаштовування на позитив, і, здається, в мене вдалося прожити його без сліз, викидів агресії, неконтрольованої ненависті і бажання впасти в кому на кілька років.

Найперше ми з Г. поїхали "провідати" його смердючий холодильник: чи вивітрився. Також завданням було відправити колишній орендаторці всі її речі Новою поштою.

Доповідаю: холодильник вже майже не тхне. Але душок є. Ми протерли його ще перекисом водню, також налили перекису на дно і навіть у всі щілини (інтернети пишуть, що перекис нейтралізує запахи).

Коли ми впоралися з Новою поштою і купою речей Наталії, сіли відпочити. Я в цей час підбігла до ятки неподалік і купила нам морозива. В них було "Диня лайм", уявляєте? Тож я вперше його скуштувала. Ну, теж класне. Але ожиново-чорничне все одно мій фаворит. Від Олесі сьогодні ще дізналася, що є полуниця-ківі :) Тепер і таке шукатиму.

20220618_160035.jpg

Знаю, це звучить так тупо: цілими днями думати про морозиво, триндіти про морозиво, писати про нього (я ще й сторіз викладаю в інстаграмі)... Але, здається, це мій спосіб відгородити себе від горя. Зробити перерву в нескінченному потоці думок про війну і просто зануритися на 10 хв. в смак і прохолоду. Який кончізм, боже... Але вчора я так з'їла підряд 3 морозива (навіть попри те, що воно вже не лізло). Не писала про це, бо то точно якась нездорова фігня.

Чи все ок? Пам'ятаю, у фільмах чи мультах герої часто зациклені на певній їжі. Роккі з "Чипа і Дейла" – на сирі, Черепашки-ніндзя – на піці, Анжеліка з "Невгамовних" – на печиві, детектив Коломбо – на чилі. Звідкісь же ці сюжети йдуть? З голови людей, які теж з їжі роблять собі "перемикалку"?..

Я не знаю. Головне, що апетит поки більш-менш нормальний, а не слонячий. Ну їм багато морозива, зате іншої їжі мало їм. Може, не почнеться неконтрольований набіг ваги, як сталося в підлітковому віці. Або почнеться. Мене це зараз мало хвилює.

20220618_170653.jpg

Отже, після завершення важливих справ ми пішли... В магазин музичних інструментів. Подивитися, прицінитися... Бо Г. давно мріє про акустичну гітару. А в нього влітку день народження.

20220618_165515.jpg

Не знаю, чи це добра ідея – під час війни купувати гітару. Але якщо наші життя не будуть довгими? То чому б не дозволити втілення давньої мрії?.. Поживемо – побачимо.

20220618_165434.jpg

На виході з ТРЦ я звернула увагу на тупий банер від Цитруса: телевізор викидає ноутбук в сміття. Серйозно?! Це ж різні ґаджети! Який зв'язок між телевізором і ноутом? Ну дебіли!

20220618_183626.jpg

Я сумую за Скубі-Ду і Тіммі. І за мамою, звісно, теж. За татом ні, я звикла без нього (він надто довго був за кордоном під час мого пубертатного віку).

Фотку котика вислала мама: вона вчора змайструвала йому цю драбинку, щоб було легше ходити на вулицю через вікно (через двері не можна, бо Скубі-Ду роздере). Такі справи.

Sort:  
 2 years ago (edited)

Інколи реклама буває такою дурною. Що думаєш куди дивиться людина яка іх робить. А морозиво мені подобається тєж с ожиною більше

 2 years ago 

Як людина, яка працює в рекламі, скажу: часом там мало мало хто заморочується((( Штампують, аби було

 2 years ago 

Ну а що такого, поїсти смаколиків - це доступний та приємний наркотик)) Організм потребує гормонів щастя, ось хто як може його і добуває)

А реклама справді дурна 😅 може то був якийсь посил в плані того, що телек зараз номер 1 серед усіх гаджетів (ну окрім смартфонів), бо новини, марафон цей бескінечний і т.д.)
У нас взагалі багато дурною, іноді навіть вульгарної реклами))
Пам'ятаю по телеку недавно крутили рекламу, ну як завжди про засіб від запору (на жаль не думки) 😆
Жінка виходить з тубзіку, а чоловік волає їй : "ну шо, вийшло??"
Жінка: "ні!"
Голос за кадром під веселу музичку : "купуй турбокак і все вийде!"
ВИЙДЕ. Розумієте? 😆😆

 2 years ago 

Вийде)))) з прямої кишки🤣 Нє, ну прикольно, хоча я не бачила🤣

В мене зі смаколиками своя історія, історія набору 23 кг за 5 місяців. Тому це дуже ковзка стежина, треба йти прямо, щоб не зірватися.

 2 years ago 

Оо, я колись теж набирав, через солодощі і Мак, десь кіло 10-12 😅 на щастя форму повернув))

Від морозива ефект не такий значний, якщо прям коробками не їсти, а ось всякі тістечка, торти та інше дає максимум масси 💪😁

 2 years ago 

Так, я набрала саме від печива і шоколаду, яке їла ще й на ніч, перед сном. При чому, в величезних кількостях

 2 years ago 

Уу... печенюшки то знатні вбивці фігури 😁
Тим не менше, Вам же вдалося відновити форму) Знаю, що це дуже важка робота)

 2 years ago 

Не вдалося, я була до того всього стресового періоду 58 кг :)
Зараз в "найстрункіші" періоди я 68 кг, не менше.

 2 years ago 

Ну для середнього зросту 68 кг це нормально вага) Зовсім небагато 😄
На вигляд Ви струнка!)

 2 years ago 

Так, на вигляд я середня людина :) Просто пам'ятаю себе стрункою, і трохи сумую за тим станом :)

 2 years ago 

Невдовзі будеш їсти морозиво під гітару!))) І настрій буде ОГО-ГО!!!)))

 2 years ago (edited)

АВЖЕЖ так))) тільки під гітарні партаки)

 2 years ago 

Знаю, це звучить так тупо: цілими днями думати про морозиво, триндіти про морозиво, писати про нього (я ще й сторіз викладаю в інстаграмі).


Так це краще, ніж не думати! Я от зараз згадала, що у мене в холодильнику теж е моржоооо. Пішла жерти😂, нічна жриця!

 2 years ago 

Хай все наїджене піде в бюст і губи))))

 2 years ago 

Ахах, та у мене все їде в боки😂. Ну то нехай би справді в груди йшло

 2 years ago 

Отож, у мене теж поки в бочки і жопку) а краще би в губєні)))

 2 years ago (edited)

У меня щас тупая отмазка, когда я жру очередную шоколадку или мороженку: "у нас война, нам всё можно". И да, ожина мороженко вкуснее чем киви клубника.

 2 years ago 

А диня лайм як тобі? Мені теж смачне, але його ніле нема🤣

 2 years ago 

Я люблю шоколадне. Таке не особо. Но якщо есть, то ожина

 2 years ago 

На кораблях холодильники моют спиртом. мне посоветовал моряк( в Одессе много моряков) , но так как спирта у меня не было мы с женой попробовали водку. И о чудо старый холодильник стал благоухать свежестью. Теперь моем холодильник только водкой. Спасли даже холодильник в котором сдохла рыба.

 2 years ago 

от сподіваюся, що перекис водню діє так само, як і спирт :)

 2 years ago 

У меня телевизор на андройд, такой здоровеный планшет получается на 50 дюймов. Причем порой пользуюсь им как реальным планшетом или ноутбуком. Во всяком случае для прогулок по интернету и работы с текстом( подключается клавиатура хоть проводная, хоть беспроводная и мышка) хватает с головой. Можно месенджеры установить и переписку вести. Оперативной памяти 4ГБ, внутренней 64ГБ. И фильмы можно скачать и музыку, опять таки внешний жесткий диск подключается.

 2 years ago 

ну все одно, це гаджети не взаємозамінні, телевізор не поставиш в сумку і не поїдеш з ним кудись)

 2 years ago 

А коли це Гришка скоротили до однієї літери? Що я пропустив?)))... Анголятку привіт передав ;)

 2 years ago 

Хай буде, менше тексту = краще :)

Дякую від імені Ангелятка:)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98