Dominikana z plecakiem

in TravelFeed4 years ago

Read this post on TravelFeed.io for the best experience


Kilka dni wcześniej udało mi się domknąć duży przetarg na kampanię promocyjną Urzędu Wojewódzkiego. Kampania była w dużym stopniu finansowana przez Unię Europejską, więc wartość kontraktu była całkiem pokaźna.

Pamiętam, że pracowałem wtedy jako handlowiec na minimalnej krajowej. No dobra, teoretycznie w umowie miałem premie uznaniowe a poza umową konkretny schemat ich wyliczania, ale co z tego, skoro i tak decydujący głos miał mój były Szef, który zawsze stwierdzał, że premia się nie należy, lub też należy się w dużo niższym wymiarze, niż wynikałoby z dumnie prezentowanej nowym pracownikom tabelki prezentującej wysokości premii w zależności od osiągniętego przez nich obrotu.
Taki kontrakt był jednak dla mnie złotą strzałą i nie mogłem sobie pozwolić, by nie dostać za niego ani grosza. Pamiętam, że było ciężko, ale ostatecznie się udało. Co prawda nie tyle, ile wynikałoby z tabelki, ale stwierdziłem, że na wakacje wystarczy. Rzuciłem wypowiedzenie i postanowiłem pojechać gdzieś gdzie mnie jeszcze nie było, gdzieś, gdzie jest ciepło, gdzieś, gdzie podróż będzie dla mnie prawdziwą przygodą, gdzieś daleko, najlepiej gdzieś na drugi koniec Świata.....

Miesiąc później pierwszy raz w życiu siedziałem w samolocie i to w samolocie lecącym na Dominikanę...

Dominicana 3.JPG

Tak, to była podróż życia. Przez miesiąc objechaliśmy praktycznie całą wyspę dookoła, poznaliśmy wspaniałych ludzi, przeżyliśmy wspaniałe chwile. Czas najwyższy wrócić do wspomnień i podzielić się z Wami tym, co nas tam spotkało.

Na początek zacznę jednak od krótkiej prelekcji, którą miałem okazję wygłosić w ramach jednego z festiwali podróżniczych w ostatnim czasie. To tylko jedna z przygód, jaka mnie wtedy spotkała, ale co ja będę pisał, posłuchajcie sami.

PS. Prezentacja którą udostępniam powstała już w domu. Nagranie dźwiękowe jest oryginalne, natomiast niestety miałem z tego wystąpienia jedynie nagranie audio. Poszczególne slajdy zostały dołożone w domu post factum, mniej więcej tak jak ukazywały się podczas realnej prezentacji. Niemniej jednak było to forma bardziej mówiona dlatego też w takiej formie, w jakiej ją tutaj udostępniam, czyli bez widoku opowiadającego prelegenta, niektóre slajdy mogą wydawać się przydługie, niemniej jednak mam nadzieję, że Wam się spodobają. Dajcie znać jak wyszło.


View this post on TravelFeed for the best experience.

Sort:  

Congratulations @verticallife! You received the biggest smile and some love from TravelFeed! Keep up the amazing blog. 😍 Your post was also chosen as top pick of the day and is now featured on the TravelFeed.io front page.

Thanks for using TravelFeed!
@lesiopm (TravelFeed team)

PS: Why not share your blog posts to your family and friends with the convenient sharing buttons on TravelFeed.io?

Dzięki, że jesteś częścią społeczności #pl-travelfeed

Jeżeli przeoczyliście [post o zmianach zasad publikacji i kuracji postów na tagu #pl-travelfeed]( https://travelfeed.io/@pl-travelfeed/zmiany-w-pl-travelfeed) polecam się z nim zapoznać. Zmiany wynikają z faktu, że jesteśmy częścią dużego projektu Travelfeed.io i staramy się propagować posty podróżnicze pośród polskiej społeczności.

Poniżej znajdziecie ważne posty dzięki, którym łatwiej opanujecie publikowanie na [Travelfeed.io](https://travelfeed.io)

[Przewodnik jak zacząć z TravelFeed.io](https://travelfeed.io/@pl-travelfeed/przewodnik-jak-zaczac-z-travelfeed-io)

[Przewodnik jak publikować posty na TravelFeed.io](https://travelfeed.io/@pl-travelfeed/przewodnik-jak-publikowac-posty-na-travelfeed-io)

Pamiętaj o zmianie języka na polski, tylko takie posty możemy kurować.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63672.27
ETH 3126.79
USDT 1.00
SBD 3.87