Zakopane- PL

in TravelFeed4 years ago

Read this post on TravelFeed.io for the best experience


Witam was bardzo serdecznie.
DSC00116.JPG
Dziś opowiem wam o mojej krótkiej bo jednodniowej wycieczce do Zakopanego.
DSC00126.JPG
Będąc w Rabce w sanatorium, nie było zbyt wiele atrakcji, więc ja i jeszcze dwie osoby sali postanowiliśmy zrobić sobie wycieczkę do Zakopanego.DSC00121.JPG Zebraliśmy się na paliwo i wyruszyliśmy o 8 rano.DSC00129.JPG Z Rabki do Zakopanego jest bardzo blisko. DSC00132.JPGW Zakopanym zobaczyłem oczywiście skocznie narciarską, chociaż nie byłem na szczycie, ale nawet z daleka robiła ogromne wrażenie( jak dobrze pamiętam była zamknięta ze względu na jakaś konserwacje) sam wjazd na szczyt odbył się za pomocą nowoczesnej kolejki górskiej dzięki, której wjazd nastąpił bardzo szybko. DSC00136.JPG
To były czasy, kiedy nawet na Krupówkach były pingwiny z Madagaskaru hehe :D
DSC00154.JPG
Będąc na szczycie to wiadomo troszkę zwiedzałem, piękne widoki gór jak i miałem możliwość wejść na "podest",DSC00139.JPG przy moim lęku wysokości to było nie lada wyczyn hehe. DSC00160.JPGMimo, że to było 10 lat temu była to bardzo fajna wycieczka. DSC00155.JPG
Jeśli się nie mylę to i słynny krzyż udało mi się sfotografować, chociaż jakość zdjęcia jest tak kiepska, że równie dobrze to może być zwykły słup hehe. Pamiętam, że powrót zrobiliśmy z buta co za tym idzie dłużej trwała wycieczka i więcej można było zobaczyć. Troszkę zdjęć zrobiłem , chociaż jakość ich jest bardzo mizerna to mam nadzieje, że coś widać. DSC00151.JPGNajwiększe wrażenie zrobiła na mnie chmura która wyglądała jak poduszka. DSC00153.JPG
Od tamtej pory jeszcze nie miałem okazji jechać do Zakopanego, ale kto wie może kiedyś jeszcze uda się zwiedzić to miejsce.
Za niewielki koszt udało się zrobić bardzo fajną jednodniową wycieczkę.


View this post on TravelFeed for the best experience.

Sort:  

Congratulations @kapitanrosomak! You received the biggest smile and some love from TravelFeed! Keep up the amazing blog. 😍 Your post was also chosen as top pick of the day and is now featured on the TravelFeed.io front page.

Feedback

We have 2 tips for you on how you can improve your post to receive more smiles for your future posts. To view the feedback, head to your TravelFeed Dashboard. Next to your post you will find a smiley, a click on it reveals the detailed feedback.

Thanks for using TravelFeed!
@lesiopm (TravelFeed team)

PS: Have you joined our Discord yet? This is where over 1000 members of the TravelFeed come together to chat. Join us!

Dzięki, że jesteś częścią społeczności #pl-travelfeed

Jeżeli przeoczyliście [post o zmianach zasad publikacji i kuracji postów na tagu #pl-travelfeed]( https://travelfeed.io/@pl-travelfeed/zmiany-w-pl-travelfeed) polecam się z nim zapoznać. Zmiany wynikają z faktu, że jesteśmy częścią dużego projektu Travelfeed.io i staramy się propagować posty podróżnicze pośród polskiej społeczności.

Poniżej znajdziecie ważne posty dzięki, którym łatwiej opanujecie publikowanie na [Travelfeed.io](https://travelfeed.io)

[Przewodnik jak zacząć z TravelFeed.io](https://travelfeed.io/@pl-travelfeed/przewodnik-jak-zaczac-z-travelfeed-io)

[Przewodnik jak publikować posty na TravelFeed.io](https://travelfeed.io/@pl-travelfeed/przewodnik-jak-publikowac-posty-na-travelfeed-io)

Pamiętaj o zmianie języka na polski, tylko takie posty możemy kurować.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62796.11
ETH 3045.55
USDT 1.00
SBD 3.85