• Sign in
  • Sign up 
  • Welcome
  • FAQ
  • Switch to Night Mode
  • Stolen Accounts Recovery 
  • Change Account Password 
  • Vote for Witnesses 
  • Steem Proposals 
  • Third-party exchanges:
  • Poloniex 
  • Advertise 
  • Jobs at Steemit 
  • Developer Portal 
  • Steem Bluepaper 
  • SMT Whitepaper 
  • Steem Whitepaper 
  • Privacy Policy
  • Terms of Service
Home
LoginSign up
You are viewing a single comment's thread from:

RE: 이 가격이 맞나 싶었습니다

  • View the full context
  • View the direct parent
ssglanders (77)in AVLE 일상 • last year

정말 도잠님 말씀처럼 다이아몬드징어가 되어 버렸어요
요즘 선전 많이 하는 진짜 오징어라면으로 대신 해야 할까 봐여 ㅠ.ㅠ.

last year in AVLE 일상 by ssglanders (77)
$0.00
    Reply 0