Nar zamanı...

in Splinterland Monster2 years ago

Bu aylarda Türk marketinde Nar zamanı, her yıl oldugu gibi mutlaka kendime Nar alırım, çok seviyorum Narı, her akşam kendime bir Nar ayıklar tüketirim.

20221125_181518.jpg

9 tanesını 8.99 Euro ya aldım, 3 tanesını tüketim bile, haftaya yine almayı düşünüyorum, bir oturuşta bir Narı tek başıma tüketiyorum.

20221125_180145.jpg

Narı çok sevmeme ragmen her çeşidini yiyemiyorum sade beyaz renkli olanlar örnegin tatlı oluyor onu yiyemiyorum kırmızı olacak Nar taneleri ekşi olacak o zaman benim damak tadım.
Bu türde bu aylarda anca bulabiliyorum.
C vitamini oldukça zengin olan Nar meyvesı enfeksiyonlara karşı faydası var, dahası Vitamin C den hariç, K E Vitaminleri, kalsiyum, potasyum demir, magnezyum gibi minerallerde barindiriyor, ihtiyacimiz olan fayda saglayan bu mineraller ve Vitaminler bizler için önemli, bagişiklik sistemimiz güçlenmesine katki saglar. Bu soguk aylarda üşütmemek adına Nar tüketmede yarar var. Herkese tavsiye ederim.
Saglıkla kalın 🥰

Sort:  

vitamin bombasi :)

Çok saglıklıdır.

afietler olsun :)

Tesekkür ederim.

bende bayilirim nara :)

Aynen.

Hola, es una buena fruta de otoño, es antiinflamatoria y antibacteriana, se puede hacer con ella un oleato para masajear nuestra piel y añadir a las cremas de belleza.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62795.57
ETH 2581.60
USDT 1.00
SBD 2.74