Better Life - The Diary Game || "My Routine for today in Ramddan"(01-05-2021)

in Steem Infinity Zone3 years ago (edited)

. . . . . . 💝تمام دوستوں کو ہیلو 💝..............

مجھے امید ہے کہ سب خیریت ہوں گے

اسٹیم انفینٹی زون میں میں "بہتر زندگی سے متعلق کھیل" میں حصہ لیتا ہوں

IMG_20210502_125321.JPG
۔۔
. . . . . . . . . . 💝رمضان میں 💝. . . . . . . . .
آج میں رمضان میں اپنے روز مرہ کے معمولات کے بارے
میں بات کر رہا ہوں۔

IMG_20210502_125559.JPG

ہر مسلمان کے لئے رحمت اور برکت کا مہینہ۔
جب رمضان کا مہینہ آتا ہے تو رحمت کا دروازہ کھل جاتا ہے۔

....................💝صبح کے وقت💝.............................
میں رمضان میں صبح 3: 15 بجے روزہ رکھتا ہوں۔ اور میں ناشتہ (سحری) لیتا ہوں اور ناشتہ کے بعد میں فجر کی نماز کے لئے مسجد گیا ۔
مطالعہ کے وقت💝 ...........۔۔........۔۔💝....... . . . . . .

نماز پڑھنے کے بعد میں واپس گھر چلا گیاں

اور میں نے اقرآن پاک پڑھا اور مطالعہ کیا

IMG_20210502_131630.JPG
............,...........💝شام میں💝...............................
تعلیم حاصل کرنے کے بعد میں اپنا موبائل لیتا ہوں اور اپنے پسندیدہ کھیل کھولتا ہوں۔ اور میں اپنے موبائل پر گیم کھیل رہا ہوں۔
آج میں اپنے موبائل میں لوڈو کھیلتا ہوں۔
آج میں بہت خوش ہوں کیونکہ میں نے کھیل میں دو میچ جیتے تھے۔ اور اپنے فارغ وقت میں ہمیشہ یہ کھیل کھیلتا ہوں۔ یہ آپ کے مفت وقت کے لئے بہت دلچسپ کھیل ہے اور میں نے اپنا مفت وقت اس کھیل میں صرف کیا۔
لہذا ، میں بہت خوش ہوں اور مجھے اپنے کھیل سے کچھ تصاویر شیئر کی گئیں ۔ اور مجھے امید ہے کہ آپ واقعی پسند کریں گے اور خوش ہوں گے۔

IMG_20210502_132234.JPG

IMG_20210502_132226.JPG

..........................💖In SIz💞.................................
اور ایک کھیل کھیلنے کے بعد ، میں اپنا کچھ وقت "اسٹیم انفارمیشن زون" کے اسٹیمیٹ پر صرف کرتا ہوں۔
آن لائن کمائی کے تجربے کے ل This یہ بہت بہترین برادری ہے اور مجھے اس کمیونٹی میں اسٹیمیٹ نیٹ ورک کے بارے میں بہت سی معلومات ملی ہیں۔
اور میں واقعی مسٹر @ کریپٹوکراز کا شکریہ ادا کرتا ہوں جو اس کمیونٹی کو بناتے ہیں۔
اور مجھے امید ہے کہ میں اس کمیونٹی کی رہنمائی پر ترقی کروں گا۔
💞انشااللہ 💞

IMG_20210502_132512.JPG
...............................💝میڈیا میں💞.........................
میڈیا میں مجھے یہ ترکی ڈرامہ بوہت پسسند ہے ۔میں اس ڈرامے کو باكاعدگی سے دیکھتا ہوں اس ڈرامے سے بوہت سی چیزے سکھنے کو ملی ہیں مجھے ۔میری آپ سے درخوست یہ ہے آپ بی اس
. . . . . . . . . . . . . ڈرامے کو ضروردیکھے

مجھے امید ہے کہ آپ بھی یہ ڈائری پسند کریں گے

IMG_20210502_132540.JPG
خر میں مجھے امید ہے کہ آپ زیادہ تر میری ڈائری سے
لطف اندوز ہوں گے۔

"💝آپ کا شکریہ"💝

LONG LIFE STEEM INFINITY ZONE
Regards,@ahsanbilal

Sort:  
 3 years ago (edited)

very nice bro

 3 years ago 

Thanku bhi ki jan💞

 3 years ago 

Nice 👍👍🙂

 3 years ago 

Thanku bhi

 3 years ago 

Nice bro👍

 3 years ago 

Thanku

 3 years ago 

good effort ..i hope everybody like your post so be happy dear

 3 years ago 

Thanks

i like it nice

 3 years ago 

Thanks

nice post brother. i hope everyone like your post.

 3 years ago 

Thanku

 3 years ago (edited)

Pictures Web se na len. Apni original pictures share karen jo ap activities kar rahe hotey.

Plus, Write your own diary. Do not copy from other's diary posts.

Consider it as 1st warning

Kamal hogya

 3 years ago 

good post urdu lover.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65702.61
ETH 3485.24
USDT 1.00
SBD 2.51