| My Steemit Awards Nominations 2021 | By @adnan114

in Steem Infinity Zone3 years ago

سب کو سلام!

یہ سال 2021 کے لیے میری نامزدگی ہے امید ہے کہ آپ اسے پسند کریں گے اور تعریف کریں گے۔

بہترین کمیونٹی کنٹریبیوٹر کے لیے

image.png

میں @vvarishayy کو نامزد کرنا پسند کروں گا کیا وہ پاکستان کی ملکی نمائندہ اور مختلف کمیونٹیز کی ناظم ہیں۔ وہ اپنی تمام ذمہ داریوں کو احسن طریقے سے نبھا رہی ہے۔ تاہم، میں @vvarishayy کو غیر معمولی شراکت دار کے لیے نامزد کر سکتا ہوں کیونکہ وہ بہت فائدہ مند اور محنتی ہے۔ وہ مسلسل میرے تمام سوالات کا جواب دیتی ہے اور مجھے مسلسل اجازت دیتی ہے۔ وہ سٹیمٹ اور اس کی نمو کے لیے سخت کام کر رہی ہے۔ میرے لیے وہ بہترین ہے۔ وہ تمام کمیونٹیز میں بہت سرگرم ہے۔ اس کا معیار بلا شبہ ہے۔ ان کی مہارتیں بے مثال ہیں اور ان کا لکھنے کا انداز بے مثال ہے۔ وہ اعلیٰ معیار کا مواد تیار کرنے کے قابل ہے جو کشش اور معلوماتی دونوں ہو۔ مزید برآں، وہ مستقل طور پر ڈیڈ لائن کو پورا کرنے کے قابل ہے اور ہمیشہ قابل اعتماد ہے۔

بہترین مصنف کے لیے

بہترین مصنف وہ ہوتا ہے جو ہر وقت اعلیٰ معیار کا کام وقت پر پہنچانے کے لیے شمار کیا جا سکتا ہو۔ میں پھر سےمیں @shahidchoudary کو نامزد کرنا چاہوں گا، وہ بہت تخلیقی ہے اور مجھے اس کا کام پسند ہے۔ وہ بہت ساری کمیونٹیز میں بہت سرگرم ہے اور اس کا کام بہت دلکش ہے اور ایک شخص ایسی پوسٹس پڑھنا پسند کرے گا۔ مجھے اس کی لگن پسند ہے۔

image.png

بہترین کمیونٹی کے لیے

میں بہترین کمیونٹی کے لیے سٹیم انفینٹی زون کو نامزد کروں گا۔ میں نامزد کرنا چاہوں گا کیونکہ اس کمیونٹی کے پاس مختلف مقابلوں اور ڈائریوں اور تھیمز میں حصہ لینے کا وسیع آپشن موجود ہے۔ ہر روز بے شمار پوسٹس ہوتی ہیں۔ میں کمیونٹی کی نامزدگی کے لیے @siz-official کو نامزد کرنا چاہوں گا۔

image.png

امید ہے آپ کو میری پوسٹس پسند آئی ہوں گی

Sort:  
 3 years ago 

Thank you so much for supporting our community.

Thank you so much 💗

Thank you for showing your support to Steem Infinity Zone.

We highly appreciate it.

 3 years ago 

Thank you very much for supporting the Steeminfinityzone Community in the Best Community Category at The Steemit Awards 2021. We hope we win in these categories. We are very happy for your support.😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65697.93
ETH 3342.39
USDT 1.00
SBD 2.63