My Introduction to Scouts

in Scouts y sus Amigos2 years ago (edited)

Salam Pramuka...
Bună, Steemians Scout

Vă prezint, sunt Sabaruddin din Indonezia. Mai exact, locuiesc în orașul Lhokseumawe, provincia Aceh. În provincia noastră (Aceh), aproape 100% din populație este musulmană. Sunt originar din Aceh și încă locuiesc aici.

IMG_20220308_130707.jpg

Profesie
Lucrez ca personal de pază (Securitate) într-o firmă privată angajată în distribuția de gaz subvenționat de 3 kg de la guvern. Lucrez aici de mai bine de 2 ani.

IMG-20220213-WA0002.jpg

Familie
Tocmai m-am căsătorit acum un an, iar Alhamdulillah acum am fost binecuvântată cu o fiică frumoasă pe nume Shanum Saliha. Soția mea este și Acehnese, pe nume Khairunnisak. Fiul nostru are aproape 4 luni. Trăim independent (nu acasă cu părinții noștri) de la începutul căsătoriei noastre.

IMG_20220226_123737.jpg

Hobby
Hobby-urile mele sunt sporturile precum fotbalul, futsalul, joggingul și alte sporturi. Dar in ultimii 2 ani am avut putin timp sa fac miscare.

FB_IMG_1646208316545.jpg


Băieții pot vedea mai multe despre mine în Achievement 1: https://steemit.com/hive-172186/@sabarman/achievement-1-or-verification-through-introduction

Cercetaș
M-am alăturat Cercetașilor de când am intrat prima oară la liceu din orașul Lhokseumawe, la nivel de creștere. În cei 3 ani de liceu am fost mereu activ în Cercetași. De fapt, am participat la o activitate la nivel național în 2006 și anume National Jamboree (JamNas) care a avut loc în Jatinangor, Sumedang, West Java. După revenirea din activitatea Națională, la școală am fost ales să fiu primul lider al Cercetașilor (Pratama). După încheierea mandatului meu de conducere, asist activ antrenorii atunci când antrenez sau predau noi cercetași. Chiar și după ce am terminat liceul, am fost rugat de Scoutmaster să-l ajut în continuare la școală. Și am slujit și la școală până la sfârșitul anului 2019 (aproximativ 12 ani). În ultimii doi ani am lucrat în această companie privată, m-am oprit o vreme din cauza constrângerilor de timp până ieri la sfârșitul anului 2021. La începutul lui 2022 aveam deja mult timp liber, așa că am început să ajut activ la fosta mea școală.

Ai putea spune că am fost crescut de cercetași, dar aș fi mai mândru dacă aș putea crește cercetași.

PicsArt_03-08-12.54.45.png

Sper că mă pot alătura și împărtăși activitățile mele de cercetaș aici.

Salam Pramuka
@sabarman

Sort:  
 2 years ago (edited)

Saludos amigo @sabarman.

Bienvenido a nuestra comunidad, le anexamos el link para su verificación, ahí se encuentra todo lo que necesita hacer para verificarse en nuestra comunidad

Actualización de Verificación en #Scouts 6ta. Edicion, by @aleravago

En l amisma se le pide que comparta su Logro Nº 1, adicional coloque el cartel que nos está compartiendo en la portada de ésta publicación, indicando la ciudad, el país, su usario y la comunidad #scouts.

Saludos y Bendiciones.
Cint Mod Emisol.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59715.05
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.42