Tüm Türk Steemit kullanıcılarını Türkiye topluluğu abonesi olmaya davet ediyoruz !

in Türkiye4 years ago

Herkese merhaba :)

Mademki bizler birer Steemit kullanıcısıyız, o halde bir olalım, birlik olalım ve elele verip Türk'ün gücünü dünyaya gösterelim.

Henüz topluluk kurallarını oluşturmadık, sizlerin önerileri ve tavsiyeleri ile bu kuralları oluşturacağız. Kısa bir dönem yapılanma süreci yaşıyor olsak da sizlerin desteği ve anlayışı ile bu sorunları hep beraber aşacağımıza inanıyoruz.

Topluluk amacımız zaten belli, Türk Steemit kullanıcılarının paylaşımlarının daha çok kitleye ulaşmasına yardımcı olmak.

Şimdiden herkese anlayış ve yardımları için teşekkür eder, paylaşımlarında bol kazançlar dileriz.

Sort:  

Hoşgeldin Ajiba. Hayırlı olsun :)

Desteğin ve nezaketin için teşekkürler Damla ! Hep birlikte güzel paylaşımlar yapmak ve beraber kazanmak üzere çıktık yola (:

@damla sen buralarda mıydın?

Pek sayılmaz @queqtra. Ama arada uğruyorum :)

Discorddan mesajlar yazdim, mail attim hiçbirine donmedin

Discord açamıyorum. @benyamin 'e yazmıştım.

E-mail gelmedi.

Hımm. Spam kısmına düşmüş. @tugbabeauty de yazmış. Şimdi gördüm, çok pardon. İkinizi de seviyorum ❤️

Nerelerdesin? Döndün mü? :)

Congratulations @kendinyap! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You got a First Vote
You distributed more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Mademki bizler birer Steemit kullanıcısıyız, o halde bir olalım, birlik olalım ve elele verip Türk'ün gücünü dünyaya gösterelim.
Çok itici bir başlık bol Şanslar jdhddh

Dostum bizim paylaştığımız postlar communitede görünmüyor

Selam gönderinizi burada göremedim, görsem onay vereceğim (: Adamalar bir sistem yapmış çözebilene aşkolsun ((:

geç oldu yazmam ama hoşgeldin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66391.72
ETH 3189.14
USDT 1.00
SBD 2.60