You are viewing a single comment's thread from:RE: 找到一個很有用的資料管理工具!View the full contextnuagnorab (74)八阿哥in STEEM CN/中文 • 6 years ago 其實 ... excel 好難用得好。 啪啪啪
用得好可以整埋candy crush