You are viewing a single comment's thread from:RE: Contest// Concurso : The food I enjoyed the most at Christmas // La comida que más disfruté en navidadView the full contextView the direct parentsaybel (67)Iron Chef / Club100in Steemit Iron Chef • 2 years ago Gracias 😊