Club5050(Daily Diary Game)by@umairali1

in Steem For Pakistanlast year (edited)
صبح بخیر
💞بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم💞

اللہ کے نام سے شروع جو نہایت مہربان رحمت والا ہے
✨💞💞💞✨
تمام مسلمان بہن بھائیوں کو میری طرف سے السلام علیکم کیسے ہیں آپ سب دوست امید کرتا ہوں خیر خیریت سے ہونگے اور بہت اچھے ہونگے میں بھی اللہ تعالیٰ کے کرم سے ٹھیک ٹھاک ہوں اور میری دعا ہے کہ اللہ تعالیٰ اس کمیونٹی کے تمام ممبران کو ہمیشہ خوش رکھے اور مصیبتوں سے بچائے اور کبھی کسی کو کسی بڑے دوکھ یا
تکلیف کا سامنا نہ کرنا پڑے۔

دن بار کی مصروفیات

تو جی دوستو شروع کرتے ہیں آج کی اپنی ڈائری۔میں صبح سویرے اٹھا اور فریش ہوا۔ اور ناشتہ کیا۔ناشتہ کرنے کے بعد میں یونیورسٹی کے لیے تیار ہوا۔یونیورسٹی میں آج کا دن ہمارے لیے بہت ضروری تھا کیونکہ آج ہم نے پریزنٹیشن دینی تھی.تو اس لئے میں جلدی جلدی تیار ہوا اور یونیورسٹی چلا گیا۔ان کے سب سے پہلے کی پریزنٹیشن تھی وہ ہمارے گروپ نے دینی تھی۔تو تقریبا آٹھ بجے ہمارے کلاس سٹارٹ ہو جاتی ہے تو آج ہماری پیچر بھی بہت جلد کلاس میں آ گئی تھی۔تو ہمارے گروپ نے اپنے آج کی پریزنٹیشن گلاس میں دیں۔ہماری جو پریزنٹیشن فوڈ کو کیسے محفوظ کیا جاتا ہے کے متعلق تھی۔میں نے اور ہمارے گروپ میں بہت اچھی طرے پریزنٹیشن بھی۔

جیسے پریزنٹیشن سے فری ہوئے تو آج ہمارے ایک دوست کی سالگرہ بھی تھی۔تو ہم سارے دوست ہیں ایک کمرے میں چلے گئے۔میں اور میرا دوست پاس ہی ایک بیکری پر گئے اور وہاں سے ایک اچھا سا کیک لے کر آئے۔کے کی میں آپ کو پکچر شیئر کرتا ہوں ایک دیکھنے میں بہت پیارا لگ رہا تھا اور کھانے میں تو اور زیادہ مزے کا تھا۔

PhotoCollage_1685373229116.jpg

وہاں سے فری ہو کر میں سیدھا جنرل سٹور پر چلا گیا وہاں سے مجھے کچھ سامان خریدنا تھا۔ہمیشہ میں ایسی جنرل سٹور سے اپنی ضرورت کی تمام چیزیں خریدا کرتا ہوں۔کہ یہ مجھے تمام چیزیں مناسب ریٹ پر مہیا کرتے ہیں

PhotoCollage_1685373265447.jpg

یہاں سے سیدھا گھر میں اپنے کمرے میں آگیاآکر میں نے
اپنے کپڑے وغیرہ چینج کیے اور کچھ دیر آرام کیا۔آرام کرنے کے بعد میں نہ آیا اور پھر جو پر چلا گیا۔جیسا کہ آپ کو معلوم ہے کہ میں ایک بجے پہنچ پر کام کرتا ہوں۔وہی آکر میں نے ورکرز سے تمام چھوٹے موٹے کام کروائے۔

PhotoCollage_1685373216682.jpg

اگر کچھ دیر بعد میرا چائے پینے کو دل گیا۔تو ہمارے پیزا پوائنٹ کے ساتھ ہی ایک ہوٹل ہے میں وہاں پر چلا گیا۔وہاں کی چائے بہت مشہور ہے۔وہاں جاکر میں نے چائے پی کیونکہ چائے کا ذائقہ بہت اچھا ہوتا ہے۔بہت دور دور سے لوگ ان کی چائے پینے کے لئے وہاں پر آتے ہیں۔

PhotoCollage_1685373241527.jpg

میں امید کرتا ہوں کہ آپ کو یہ میری پوسٹ پڑھ کر اچھا .
لگا ہوگا اور آپ اس کے بارے میں اپنی رائے کمنٹ میں ضرور بتائیں گے۔دعاؤں میں یاد رکھنا اللہ حافظ

🌹شکریہ 💕

Thanks💕

@aaliarubab
@uzma4882
@suboohi

Best Regrads

@umairali1🖊

Sort:  

You have described your routine beautifully.

Happy birthday to your friend.

Posted using SteemPro Mobile

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62284.56
ETH 2424.79
USDT 1.00
SBD 2.58