You are viewing a single comment's thread from:

RE: Weekly Drawing Contest Week-10 | Draw a Sugar-Apple

in Steem For Pakistanlast year

As usual cute one I didn't eat this fruit in my life because I don't like the structure I always scared since childhood 😄 jahan main job Karti thi wahan pe hota tha is ka tree or main subko tor k deti thi because of my hight 🤓

Sort:  
 last year 

Hahahah apko try zaroor krna chahiye tha, mai shoq sy nh khati lakin try zaroor kr leti hun hr fruit ko, taste tou phr apny seasonal fruits ka hi sb sy acha hy or height by luck ho friends ki tou wo isi liye rkha hota hy😂 k phal tor k dy or hr wo kaam mai hath daaly jahan apka hath na pohanchy.

 last year 

Haha waqai yr 😂 I will try kha kar hi dar dur hoga ab TU 🤭

 last year 

😂😁thk hy btana try kr k.

 last year 

Definitely 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57912.75
ETH 3070.69
USDT 1.00
SBD 2.33