Contest|| My Favourite Suportman King Babar Azam||by@asad-07

in Steem For Pakistanlast year
صبح بخیر
💞بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم💞

اللہ کے نام سے شروع جو نہایت مہربان رحمت والا ہے
✨💞💞💞✨
تمام مسلمان بہن بھائیوں کو میری طرف سے السلام علیکم کیسے ہیں آپ سب دوست امید کرتا ہوں خیر خیریت سے ہونگے اور بہت اچھے ہونگے میں بھی اللہ تعالیٰ کے کرم سے ٹھیک ٹھاک ہوں اور میری دعا ہے کہ اللہ تعالیٰ اس کمیونٹی کے تمام ممبران کو ہمیشہ خوش رکھے اور مصیبتوں سے بچائے اور کبھی کسی کو کسی بڑے دوکھ یا
تکلیف کا سامنا نہ کرنا پڑے۔

PhotoCollage_1683996922070.jpg

3W72119s5BjVs3Hye1oHX44R9EcpQD5C9xXzj68nJaq3CeC9WzFUtCvLgd9qJSzmQoKgAoDvbAhNosULZ7G6AzgyG3H8ZEn6xFL7KdCcm1ASFm1fhJbik6.png

Who is my favourite Sportman and why

تو دوستو آج میں آپ کے ساتھ شیئر کروں گا اپنا پسندید
کھلاڑی ااور اس کے بارے میں مکمل آپ کو ڈیٹیل بتاؤں گا۔ آج میں آپ کو کرکٹ کے بے تاج بادشاہ کے بارے میں بتاؤں گا۔ ویسے تو دنیا میں کرکٹ کے بادشاہ بہت ہیں لیکن جو میرا سب سے زیادہ فیورٹ ہے وہ میرے اپنے ملک پاکستان کا کپتان کنگ بابر اعظم ہے۔ میں آپ کو بتانا چاہتا ہوں کہ بابراعظم کیوں میرے سب سے اچھے کھلاڑی ہیں۔ اور دنیا کے پہلے کھلاڑی ہیں جنہوں نے تیز ترین پانچ ہزار رنز بنائے۔اور دوسری وجہ وہ میرے پسندیدہ کھلاڑی اس وجہ سے ہیں کیونکہ انہوں نے پاکستان کو حال ہی میں اور ڈی آئی کی نمبر ون ٹیم بنایا۔

3W72119s5BjVs3Hye1oHX44R9EcpQD5C9xXzj68nJaq3CeC9WzFUtCvLgd9qJSzmQoKgAoDvbAhNosULZ7G6AzgyG3H8ZEn6xFL7KdCcm1ASFm1fhJbik6.png

images.jpeg
Source

What are some of biggest achievement of my favourite sportman

میں یہاں آپ کو تھوڑی بابراعظم کی achievements کے بارے میں بتانا چاہتا ہوں. حال ہی میں انہوں نے نیوزی لینڈ کے خلاف سیریز کو جیت کر پاکستان کو دنیا کی نمبر ون او ڈی آئی ٹیم بنایا۔اس کے علاوہ پاکستان کے کرکٹ ٹیم کے کپتان بھی ہیں۔کپتان ہونے کی وجہ سے پاکستانی ٹیم کی رینکنگ میں بہت اضافہ ہوا ہے اور ان کی پرفارمنس بھی اچھی جارہی ہے۔بابر اعظم دنیا کرکٹ کے وہ پہلے بادشاہ جنہوں نے تیز تری5 ہزار رن بنائے اور پہلے نمبر پر ہیں۔اس کے علاوہ کپتان بابر اعظم پاکستانی کرکٹ ٹیم کے ٹی ٹونٹی کے کپتان ٹیسٹ ٹیم کے کپتان اور ڈی آئی ٹیم کے بھی کپتان ہیں۔ جب سے تین بابر اعظم نے پاکستانی کرکٹ ٹیم کی کپتانی سنبھالی ہے تو پاکستان کو مختلف اعزازات سے نوازا ہر میچ میں پاکستان کو فتح دلوائی ہے۔

3W72119s5BjVs3Hye1oHX44R9EcpQD5C9xXzj68nJaq3CeC9WzFUtCvLgd9qJSzmQoKgAoDvbAhNosULZ7G6AzgyG3H8ZEn6xFL7KdCcm1ASFm1fhJbik6.png

images (1).jpeg
Source

How my favourite sportman's journey inspired me.

یہ امی کی بابر اعظم کے کریئر کے بارے میں کچھ باتیں
کرنا چاہتا ہوں آپ کو بتانا چاہتا ہوں کہ انہوں نے اپنی زندگی کا سفر کیسےشروع کیا اور آج اس مقام تک کیسے پہنچے ہیں۔بابر اعظم کا تعلق ایک مڈل کلاس فیملی سے تھا۔کنگ بابر اعظم کے والد محترم ایک پرائیویٹ کمپنی میں ملازمت کرتے تھے۔لیکن کنگ بابر اعظم کو بچپن سے ہی کرپٹ کا بہت زیادہ شوق تھا۔ان کو اپنے آپ پر یقین تھا کہ ایک دن وہ پاکستان کے لیے ضرور کھیلیں گے اور پاکستان کی گرین شرٹس رول پہنیں گے۔کنگ بابر اعظم نے اپنی محنت کو جاری رکھا۔ان کی انتھک محنت کی بدولت ان کا کیریئر اتنا بن چکا تھا کہ نے انڈر نائنٹین پاکستان کے لیے سلیکٹ کیا گیا۔انڈر نائنٹین میچ پرفارمنس دکھانے کی بنیاد پر ہونے انٹرنیشنل پاکستان کی کرکٹ ٹیم میں شامل کر لیا گیا۔ٹیم ہونے کے بعد بابر اعظم نے خوب محنت کی۔اور دنیا کرکٹ میں اپنا نام بنایا۔۔جو بعد میں آپ کو بتانا چاہتا ہوں کے بابر اعظم کی زندگی کو لے کر مجھے کیا سیکھنے کو ملا۔اگر بابر اعظم کی زندگی کو دیکھا جائے تو اس سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ انسان کو کبھی بھی ہمت نہیں ہارنی چاہیے۔انسان جس قوم کے لئے محنت کرتا ہے وہاں سے چیز مل ہی جاتی ہے۔اسی لئے ہمیں ہمت نہیں ہارنی چاہیے اور دل و جان سے محنت کرنی چاہیے۔

3W72119s5BjVs3Hye1oHX44R9EcpQD5C9xXzj68nJaq3CeC9WzFUtCvLgd9qJSzmQoKgAoDvbAhNosULZ7G6AzgyG3H8ZEn6xFL7KdCcm1ASFm1fhJbik6.png

images (2).jpeg
Source

End

میں امید کرتا ہوں کہ آپ کو یہ میری پوسٹ پڑھ کر اچھا .
لگا ہوگا اور آپ اس کے بارے میں اپنی رائے کمنٹ میں
ضرور بتائیں گے۔دعاؤں میں یاد رکھنا اللہ حافظ

Invited

@faran-nabeel
@alirazaop
@muneb12

🌹شکریہ 💕

Thanks

@aaliarubab
@faran-nabeel

Best Regrads

@asad-07

Sort:  

You've got a free upvote from witness fuli.
Peace & Love!

 last year 

Thannks

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68034.95
ETH 3846.82
USDT 1.00
SBD 3.66