The Diary Game (30-07-2024) A Meetup with freinds after a long Time 🌺🌺

in Steem For Pakistanlast month
ہیلو دوستو

السلام علیکم دوستوں کیا حال ہے. میں امید کرتا ہوں اپ سب
لوگ خیریت سے ہوں گے میں بالکل ٹھیک ہوں الحمدللہ اور اپنی زندگی کے دن گزار رہا ہوں اپ سب بتائیں کہ اپ سب کیسے ہیں؟.

Photo Collage Himachal Pradesh Travel Vlog YouTube Thumbnail_20240801_110654_0000.png

picture is designed by canva

دوستوں میں آپ کے ساتھ اپنے ایک ڈیرا اسماعیل خان کا سفر کا احوال شیئر کرنے لگا ہوں جس میں، میں اپ کو بتاؤں گا کہ میں نے وہاں پر کیا کیا اور کس کس سے ملا ہوں۔

دوستو میں نے یہ دن کچھ اس طرح گزارا

میں صبح سویرے اٹھا ناشتے کیا اور اس کے بعد میں نے ڈیرا اسماعیل خان جانے کے لیے تیاری کی اس کے فورا بعد جب میرا دوست اگیا تو پھر میں اس کے ساتھ بیٹھا اور ڈیرہ اسماعیل خان کے لیے ہم لوگ روانہ ہو گئے ہم نے راستے میں پٹرول ڈلوایا اور ہماری منزل تقریبا ایک گھنٹے کی مسافت پر تھی۔

IMG_20240730_091502.jpg

ہم آپس میں باتیں کرتے رہے اس وجہ سے ہمیں سفر کا اتنا پتہ نہیں چلا اور ہم جلد ہی ڈیرہ پل پر پہنچ گئے اور ہم اب ڈیرا اسماعیل خان داخل ہو رہے تھے۔اج ہم نے سوچا کہ ایک نیا راستہ لیں جس سے ہمیں یونیورسٹی پہنچنے میں تھوڑی آسانی ہوگی کیونکہ جو پہلے راستہ ہم لے کے جاتے ہیں وہ کافی لمبا پڑ جاتا تھا۔

IMG_20240730_093525.jpg

یونیورسٹی میں، میں نے ٹیچنگ پریکٹس کے لیے حاضری لگوانی تھی میں وہاں پر گیا اور دو منٹ میں میرا کام ہو گیا۔ میں نے حاضری لگوائی اپنے نمبر لگوائے اور پھر میں واپس اگیا۔ میرا دوست کہہ رہا تھا کہ اتنا ہی کام تھا تو اتنی دور سے آنے کی کیا ضرورت تھی یہیں سے ہی کوئی کر دیتا لیکن کلرک کہہ رہا تھا کہ وہ یہ کام نہیں کر سکتا جب تک اسٹوڈنٹ خود نہ ائے۔

IMG_20240730_100925.jpg

یونیورسٹی ویران تھی کوئی بھی نہیں تھا کیونکہ چھٹیاں ہیں اس وجہ سے سارے لوگ چھٹیوں پر تھے کوئی بھی سٹوڈنٹ ہمیں نظر نہیں ایا صرف عملہ بیٹھا ہوا تھا جو وہاں پر کام کرتا ہے۔

IMG_20240730_100916.jpg

اس کے بعد ہم وہاں سے نکلے اور واپس ا رہے تھے تو واپسی پر مجھے ایک اپنا پرانا دوست جس کے ساتھ میں بی ایس میں پڑھتا تھا۔ اور اس کی ڈگری کے دوران ہی پولیس میں جاب ہو گئی تھی وہ ملا اور اس نے پھر ہمیں بٹھا دیا اور کہا کہ میں اپ کو چائے پلاتا ہوں۔ اور کافی دیر ہم اس کے ساتھ گپ شپ لگاتے رہے اس نے اپنی شادی اور دوسرے سارے احوال مجھے دیے اس سے مل کر مجھے بہت اچھا لگا۔

IMG_20240730_113710.jpg

اس سے کافی دیر گپ شپ کرنے کے بعد پھر میں نکل پڑا پھر راستے میں ایک اور دوست کی کال ائی کہ ا اگر بھکر ائے ہوئے ہو تو مجھے مل جاؤ میں وہیں آیا ہوا ہی تھا اور میں اس کے گھر چلا گیا پھر وہاں پر جا کے اس کے ساتھ بھی کافی دیر بیٹھا رہا۔ اس نے پھر اپنے نزدیک کی شاپ پر ہمیں بریانی بھی کھلائی بریانی ٹھنڈی تھی اور اتنی مزے کی نہیں تھی۔ ہم سے کھائی بھی نہیں گئی لیکن اس کا خلوص اتنا تھا کہ پھر بھی ہم کھا گئے۔

IMG_20240730_130245.jpg

IMG_20240730_125935.jpg

اس دوست سے بھی کافی دیر گپ شپ کرنے کے بعد اب میں گھر کی طرف ا رہا تھا تو مجھے کزنز میسج کر رہے تھے کہ جلدی ائیں ہم نے جوس بنایا ہوا ہے۔ اور اپ کے لیے رکھا ہوا ہے میں کچھ تیزی سے باہر چلا رہا تھا اور پھر میں جب گھر پہنچا تو انہوں نے مجھے جوس دیا۔ میں نے وہ کیا اور ہمارے نزدیک ہی ایک ٹیوب ویل چلا ہوا تھا جہاں پر میں نہایا اور کچھ فریش ہو گیا اور ادھر گئی اور اس کے بعد پھر میں گھر جا کر سو گیا۔

IMG_20240730_152430.jpg

جوس

کچھ دیر بعد سونے کے بعد بادل اگئے اور لائٹ چلی گئی اور پھر میں جب باہر ایا تو میں نے دیکھا کہ میرے کزنز ابھی تک وہیں پر ہے اور وہ گیم کھیل رہے ہیں تو میں ان کی گیم دیکھنے لگ گیا وہ کافی اچھی کھیلتے ہیں اور مجھے دیکھ کر بہت مزہ ایا۔

IMG_20240730_155005.jpg

گیم میں اتنی اچھی ہوتی ہے کہ انسان اس کو اگر کھیلے تو اس کی صحت صحیح رہتی ہے لیکن ایسے گیم ہے جہاں پر انسان بیٹھا رہے اور صرف وقت برباد ہوتا ہے تو اس سے انسان کو اتنا اپ کرنا چاہیے۔

میرا یہ دن اپنے دوستوں سے ملنے اور اپنے کزنز کے ساتھ گزارنے کی وجہ سے بہت شاندار رہا میں اس کو بس یاد رکھوں گا کیونکہ کافی ٹائم بعد مجھے وہ دوست ملے جو میرے یونیورسٹی کے ساتھی تھے۔

بے شک دوستوں کے ساتھ ملنے سے انسان کو دلی سکون ملتا ہے اور انسان کی پریشانیاں ختم ہو جاتی ہیں میں نے ان کے ساتھ ملتے ہوئے کافی چیزیں ڈسکس کی وہ بھی بہت سارے ان لائن کام کر رہے تھے کیونکہ ہمارے ملک میں اس طرح کے حالات بنے ہوئے ہیں کہ یہاں پر فزیکل جاب وغیرہ ملنا کسی غنیمت سے کم نہیں ہے اور بہت ہی قسمت والے کو بہت بڑی محنت کے بعد وہ ملتی ہے۔

ساری تصویر میں نے اپنے موبائل سے بنائی ہیں

شکریہ دوستو❤️.



🌷نیک تمنائیں 🌷
🌷@aliabid01🌷
Sort:  
Loading...
 last month 

Black_Modern_Personal_LinkedIn_Banner_20240801_181914_0000.jpeg

CONGRATULATIONS!!

Your post has been supported by THE DEC TEAM. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.

 last month 

Yes, I hope you will be better. I just played your diary game. I like your diary game very much. Best of luck.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60165.60
ETH 2421.15
USDT 1.00
SBD 2.44