Misafirlerim

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba sevgili steemit ailem bugün biraz yorucu ama keyifli bir gun gecirdik. Bugun arkadaslarim ve kiz Kardeşlerim geldi . Post atabilmek bu saatlere kaldi. Dun temizlik yaptim. Aksamdan magnolya tatli yaptım dolaba attim . Sabah kalktim son kez islerimi kontrol ettim tozlari aldim .hemen hazirliga basladim . Patates hasladim. Yeşillik dograyip Patates salatası yaptim. Manti hasladim sarımsaklı yoğurt hazirlayip manti yaptim. Kofte malzemesi hazirladim . Salata yaptim
IMG_20220801_133452_935.webp

Tabi kofte tek basina yapilmiyor ben bütün malzemeleri hazirladim . Arkadaslar gelince hemen birini başına oturtup yogurttum. Bende salatami ayranimi hazirladim masaya dizdim. Herkes geldi oturduk coluk cocuk hep birlikte yedik . Hersey cok guzel olmustu.
IMG_20220801_133529_638.webp

Yemek yedik soframızi toplayip cayimizi demledik hep beraber cayimizi icip sohbet ettik cekirdek çerez koydum uzun uzun oturduk sohbetlerin dibine vurduk keyifli geçti oldukça. Sonrasinda ben mutfaga gecip kahve malzemelerimi hazirladim biraz zaman gectikten sonra kahve mi yaptim.

IMG_20220801_133547_270.webp

Kahvemizi ictik afiyetle bol sohbetli yaninda tatlilarimizi yedik . Tabi boyle guzel guzel anlatıyorum ama diger odadan gelen sesleri hic sormayin siz cocuklar maşallah seslerinden durulmuyor. Cocuk odasina koyduk onlari iki sepette oyuncak döktüler oynamaya basladilar tabi cok ses ve gürültü oluyor ama olsun . Onlar evin nesesi. Iyi ki varlar iki benim birde kiz kardesimin iki bir arkadasin,iki digeri,3 digeri ooo maşallah hepsi bir araya gelince başladılar kudurmaya..

IMG_20220801_133314_300.webp

Arada bir yanimiza geliyorlar yiyip icip tekrar oyuna onlarda baya eglendi ve yoruldular keyifli vakit gecirdiler. Aslinda bir yandanda onlari bir araya getirmek amacimiz cocuklar icinde iyi oluyor okulda yok çünkü evde sıkılıyorlar .arada bir boyle toplantilar düzenliyoruz hem cocuklara hem de bizlere cok iyi geliyor. Yani biz bugun boyle bir gün geçirdik.

IMG_20220801_153742_180.webp

Vee bu güzel günü sizlere anlatmak istedim. Simdi günün yorgunluğunu cikarma vakti hizlica etrafi topladim . Esime yemek koydum pisiyor. Ve bende oturdum dinleniyorum çünkü yoruldum birazdan esim isten gelir o gelene kadar biraz dinlenip oturayim

IMG_20220801_154304_003.webp

Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ediyorum .sizleri seviyorum iyi ki varsiniz . Iyi akşamlar diliyorum sağlıkla kalin

Sort:  

Harika bir sofra çok keyifli bir gün olmuş.☺️

Evet guzel bir gündü teşekkür ederim ❤

Merhaba @zynp01 kaliteli gönderilerde değerlendirilebilmeniz için en az club5050 statüsüne sahip olmanız gerekmektedir, Lütfen hesabınızdaki steem leri güce çevirmenizi rica ediyoruz.

Peki bunun icin ne yapmalıyım

Merhaba zeyney hanım, https://steemitwallet.com/@zynp01/transfers adresine actife key ile giriş yapıyorsunuz.
Daha sonra
Ekran Alıntısı.PNG
hesabınızda bulunan 45 steem yazan yerin yanında ufak bir ok işareti var oraya tıklayın daha sonra, seçenekler arasında power up seçeneğini bulup tıklayın. ve gelen pencerede power up yapmak istediğiniz miktarı girin. ve onaylayın.

Eğer yapamazsanız, discord üzerinden irtibata geçin benimle, görsel olarak daha detalı yardımcı olayım.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66847.77
ETH 3497.61
USDT 1.00
SBD 2.89