Çocuklar bir arada

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba sevgili steemit ailem bugun cocuklarimi oynamasi için biraz disari çıkardım. Komşunun çocuklarida çıktı hep birlikte oynadilar. Kapidan yeşil nohut satan çocuklar geçiyordu hemen durdurduk . Onlardan nohut aldik ve coluk çocuk hep birlikte yedık
20220627_171353.jpg

Cocuklar için hem eğlence oldu hem çok sevdiler hepsine aldik hep beraber oturup yediler . Onlari sevindirmek çok guzel onlarin mutlu olmasi hepimizi mutlu eder bence bugun evde iş yapmayip onlari oynatmakla geciregim zamani biraz top oynadılar, biraz bir seyler yediler biraz herkes evden kitap defter getirip birsey ler okudular zamani guzel gecirdiler sizinle paylaşmak istedim. Okuduğunuz icin teşekkür ediyorum.

Sort:  

merhaba zeynep hanım, sanırım traile daha kayıt olmadınız aşağıda link bırakıyorum. adımları takip ederek trail kaydınızı yapın. Sizi traile ekleyelim.

https://steemit.com/hive-179764/@steemit-turkiye/steemit-turkiye-trail-kuruldu-or-bilgilendirme-or-plagiarism-prohibited-or-5-tr-charity

O siteye giris yapamiyorum nasil yapacagim bilmiyorum

Merhaba ben bu trail ayarlarini yapamiyorum kimden yardim alabilirim acaba

Merhaba @zynp01 isterseniz discord üzerinden adım adım beraber yapabiliriz, ben size tüm adımları tek tek yazacağım, beraber yaparız 🙏

Olur tabiki yapalim

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67003.49
ETH 3502.34
USDT 1.00
SBD 2.87