Alışveriş

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Merhaba steemit ailesi iyi akşamlar bugün disari çıktık biraz eksikler, ihtiyaçlar vardi biraz alis veriş biraz gezme derken yorucu bir gun gecirdik . Esim evdeydi izinliydi bugun cocuklarimin cocuk odasi yoktu daha onceden yeni yaptik o yuzden cok fazla eksik eşyaları var onlari almak icin ciktik . Hersey cok pahalı kolay begenemiyor sun bulamıyorsun baya uğraştık yani once perdeciye gittik perde begendik onu halletik siparis verdik çarşamba gunu hazir olcak . Daha sonra avize baktik bulamadik ama onu sonra dolap yaptirmistik onun raflarini aldik eve getrdik sildim yerlestirdim cok guzel oldu aslini soracak olursaniz bunlar daha once vitrindi ici cini canak doluydu temizle sil geri duz her sene ayni hikaye ben bir nevi geri donusum yaptim canaklari topladim icinin camlarını cikardim gittim yerine ahsap raf kestirdim esim sabah ölçüsü nu aldi marangoza goturduk . Kestirdik ve eve gelince yerlestirdim cok guzel oldu kimseye soylemesen anlamaz bile vitrin oldugunu hic belli degil cunku gercekten satin alınan kitaplik ta boyle
20220612_005414.jpg

Ondan sonra biraz obje ,aksesuar bakalim dedik bir kac sus eşyaları aldik. Tabi onlara alirken benimde elim durmadi kendime fincan bardak tepsi aldim gorunce dayanamıyorum
IMG-20220611-WA0001.jpeg

Alışverişimizi bitirip eve döndük aldiklarimi yerlestirdim. Yemek yedik . Kahvemizi ictik cocuklarim uyudu bizde dinlenmeye cekildik yorucu bir gunun daha sonuna geldık.
Okuduğunuz için teşekkür ediyorum iyi ki varsin steemit ailesi iyi geceler diliyorum

Sort:  

Vitrinin dönüşümü çok güzel olmuş.
Hayırlı olsun

Teşekkür ederim sağolun

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. . Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Teşekkür ediyorum devam edeceğim

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64056.77
ETH 2654.41
USDT 1.00
SBD 2.83