YÜKSEKLİK KORKUM VE ARKADAŞIM İLE GÜNÜM

in Steemit Türkiye3 years ago

İYİ GECELER DİLİYORUM HERKESE

Arkadaşlar herkese tekrardan merhabalar, geceniz huzurlu ve mutlu, birlik ve beraberlik olmasını diliyorum. Arkadaşlar zaman ne cabuk geçti sizin aranıza katılalı neredeyse 3 aydan fazla olacak. Sizin gönderilerinizi okuduğumda ve kendi paylaşımlarım olsun ilk an ki heyecan ve istek halen aynı gibi ve bu topluluğun çok daha iyi yerlere geleceğinden o kadar çok umutluyum ki sizlere anlatamam yani arkadaşlar gün gelecek biz buralardan ve nerelere geldiğimize baktığımızda ne kadar çok yol aldığımızı göreceğiz. Neyse şimdi her şey yolunda gidiyor bizim için umarım çoj daha iyi olur. Sevgili steemit dostlarım geçenlerde paylaştım bu koca binalarda yaşayan insanlar nasıl yaşayabiliyor bir mahalle gibi nerden baksanız elli katlı bina ve yükseklik neyse büyük konuştum bir arkadaşımın önerisi ile bu büyük binalarda özel muayenesi olan doktora geldim.

Screenshot_20211207_152420.jpg

Geldiğimde ve burada olduğunu arkadaşım söyleyince çok korkmuş hatta gitmek istemediğimi söylemiştim neyse arkadaşım da bana eşlik edeceğini söyleyince beraber geldik asansör ile cıktık. Geldiğimizde sekreteri bizi karşıladı ve bekleme salonuna geçmenizi isteyince camdan dışarıyı cekip siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak istedim.

Screenshot_20211207_152401.jpg

İlk baktığımda yapamam dedim sonra arkadaşımın desteği ile bir iki derken korku biraz azaldı sonra arkadaşım çekti ve nerede olduğumuzu gösterdi bir kaç bakınca korktum ve tabi bir yandan da cesur görünmeye çalışıyorum belli etmiyorum tabi ki neyse beklerken su içtim biraz olsun ferahlık hissi geldi.

Screenshot_20211207_152348.jpg

Sonra randevu saatinde doktor ile görüşüp sıkıntılarımı anlatıp ve yapmam gerekenleri öğrendim aklım bir an önce aşağı inmekteydi hatta bunu sevimli bayan doktora bile söyledim kendisi de korkusu varmış zamanla alışıp ve artık korkusunu yenmiş ve başka çok güzel tavsiyelerde bulundu cok memnun kaldım. Buradan almam ve öğrenmem gereken her şeyi aldım. Arkadaşım ile ayrıldık binadan dışarıdan binayı ve kaçıncı kata çıktığımıza bakınca anladım ki çokta korkulacak bir yok ve zamanla gecer herhalde evet sevgili dostlarım bu şekildeydi günüm uğradığınız için ve okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Kendinize iyi bakmanız dileklerimle hoşçakalın.

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

🙏🙏🙏🙋‍♀️

 3 years ago 

Benim de yükseklik korkum var 😅 ama insan bir müddet sonra alışıyordur :)

 3 years ago 

Steemit'e başladığımda, bunu iyi yapamayacağıma dair endişelerim de vardı.

Sık sık çıktıkça alışıyorsunuz

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60961.08
ETH 2363.44
USDT 1.00
SBD 2.52